• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΣΑΓΚΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ' | 7 Δεκεμβρίου 2010, 01:50

    Είμαι γονιός μαθητή της τρίτης τάξης λυκείου, συμμετέχω στην αγωνία και κατ΄επέκταση στο άγχος του παιδιού μου για την εισαγωγή του σε σχολή της επιλογής του και, άρα, πιστεύω, ότι όχι μόνο νομιμοποιούμε, αλλά, ειμαι υποχρεωμένος να εκφράσω τις απόψεις μου επί του θέματος, που στο μεγαλύτερο βαθμό, είναι αυτούσια μταφορά των δικών του απόψεων. Πιστεύω, λοιπόν, ότι το ξεκίνημα των υποτιθέμενων μεταρρυθμίσεων στο χώρο της παιδείας με αυτόν τον τρόπο, αποτελεί προοίμο της σοβαρότητας και της αξιοπιστίας όλων όσων πρόκειται να ακολουθήσουν. Ποιο συγκεκριμένα: Ποιος είναι ο λόγος αυτής της βιασύνης; Σε τι εξυπηρετεί η κατάθεση μηχανογραφικού το Μάρτη; Το μόνο που επιτυγχάνει αυτή η αψυχολόγητη και ας μου επιτραπεί να πω, επιπόλαιη ενέργεια, είναι να μεγαλώσει την αγωνία, κυρίως των παιδιών και κατά δεύτερο λόγο των γονιών τους. Άραγε, δε γνωρίζουν οι εισηγητές αυτής της πρότασης ότι οποιαδήποτε αλλαγή στον ευαίσθητο χώρο της παιδείας, χρειάζεται χρόνο και, βέβαια, δε γίνεται στη μεση της χρονιάς. Αβίαστα, λοιπόν, οδηγούμε στο συμπέρασμα, ότι η πρόταση την οποία συζητάμε, είναι μια πρόταση που διαμορφώθηκε στους "διαδρόμους" του Υπουργείου παιδείας, από ανθρώπους που δεν έχουν καμιά αγωνία για τα δικά τους "βολεμένα" παιδιά. Τέλος, καλώ, το νοσηρό εγκέφαλο ή τους εγκεφάλους που εισηγούνται αυτήν την πρόταση να αναρωτηθούν. Τί ειναΙ προτιμότερο;Να γνωρίζει ο υποψηφιος φοιτητής τη βαθμολογία του και με βάση αυτή να επιλέγει 10-15 σχολές που εντάσσονται στις επαγγελματικές του αναζητήσεις ή με το φόβο της αποτυχίας να δηλώνει 300, από τις ιατρικές σχολές έως το ΤΕΙ ανθοκομικής Καλαμάτας; Κλείνοντας, δε μπορώ παρά να απευθυνθώ στην Υπουργό παιδείας με εκείνο το γνωστό δίστιχο: Που είσαι νιότη πούλεγες πως θα γινόμουν άλλος.