• Σχόλιο του χρήστη 'Βάσια' | 25 Απριλίου 2020, 19:33

    Εργαστήρια δεξιοτήτων ζωής, μας μαθαίνει η Υπουργός στην δεξιότητα της ενσυναίσθησης που εν μέσω επιδημίας καταθέτει σχέδιο νόμου για την Παιδεία χωρίς να λάβει υπόψη της κανέναν. Ένα νομοσχέδιο χιλιοειπωμένο με αποτυχημένα έτσι κι αλλιώς εργαλεία, όπως η τράπεζα θεμάτων, την επαναφορά των αποβολών και των φόβητρων, την επαναφορά της διαγωγής αλλά και την αύξηση μαθητών στις τάξεις. Τα υπόλοιπα είναι απλώς στάχτη στα μάτια, γιατί ποιος θα γίνει ο εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης? Αυτός που δεν γνωρίζει και αντιμετωπίζει τον μαθητή με απαξίωση και ταμπέλα ; Το κάνουν στην πλειονότητα οι δάσκαλοι στα δημοτικά σχολεία, λιγότερο στην Β'Θμια αλλά γίνεται. Αυτός που έχει χρόνια να επιμορφωθεί; Αυτός που έχει "στεγνώσει" και δεν μπορεί να δώσει άλλο; Αντί αυτούς να τους βγάλετε στη σύνταξη όπως οφείλετε και να πάρετε στη θέση τους νέους ανθρώπους, όπως γίνεται στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη σύνταξη από το 60-62, εσείς στοιβάζετε στις τάξεις περισσότερα παιδιά, με ανθρώπους που δεν έχουν άλλο να δώσουν. Α κι από πάνω λειτουργείτε με το φόβητρο. Αν ένα πράγμα με δίδαξε τελικά ο Δάσκαλος Κομφούκιος είναι το εξής ότι: Η ευγένεια είναι πιο δυνατή από το φόβο. Ο φόβος έχει βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα. Η ευγένεια μπορεί να κάνει τις καρδιές των ανθρώπων να υποστούν πολλές ταλαιπωρίες και αν χρειαστεί να μην υπολογίσουν ούτε και το θάνατο. Κα Κεραμέως είστε σε λάθος σημείο.