• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΡΤΣΙΔΗΜΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ' | 25 Απριλίου 2020, 20:51

    1.Το Κοινοβούλιο της Ισπανίας ομόφωνα ψήφισε και ενσωμάτωσε το Σκάκι στην Εκπαίδευση. Μελέτες σε υποβαθμισμένα σχολεία της Αμερικής έδειξαν ότι η ενασχόληση των νέων με το Σκάκι έχει θετικά αποτελέσματα. Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε την ένταξη του Σκακιού στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο; Η γειτονική Τουρκία με κατάλληλα εγχειρίδια το ενέταξε στη σχολική ζωή, χωρίς να διαθέτει τους καταλληλότερους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια το τουρκικό σκάκι είναι σε άνοδο.Τα απλοποιημένα εγχειρίδια τροφοδότησαν μιά πολιτιστική άνθηση. Τα εξελληνισμένα εγχειρίδια της Ολλανδικής σειράς Step που διδάσκονται σε αρκετές Ευρωπαϊκές χώρες, είναι κατά την προσωπική μου εκτίμηση κατάλληλο υλικό. 2.Έχω την εκτίμηση ότι υπάρχει κοινοτική οδηγία που αναφέρει ότι τα κράτη μέλη οφείλουν να έχουν 2 ώρες πληροφορική την εβδομάδα στο Γυμνάσιο. Μήπως θα έπρεπε να μελετηθεί η δημιουργία αναλυτικών προγραμμάτων σε Δημοτικό και Γυμνάσιο που σε συνδυασμό με τη δημιουργία νέων βίβλιων να οδηγούν σε απόκτηση πτυχίου αντίστοιχου του ECDL; 3.Μήπως μπορείτε να δημιουργήσετε εισαγωγικά βιβλία ρομποτικής για να μην αναγκάζεται ο κάθε Εκπαιδευτικός να αναλαμβάνει συγγραφικό έργο; 4.Μήπως μπορείτε να δημιουργήσετε νέα-σύγχρονα βιβλία Πληροφορικής με ασκήσεις και δραστηριότητες διαβαθμισμένης δυσκολίας, για να είμαστε σίγουροι ότι οι ασκήσεις και οι δραστηριότητες είναι εκπαιδευτικά και επιστημονικά κατάλληλες για τις αντίστοιχες ηλικίες; Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι τουλάχιστον για το Γυμνάσιο τα Κυπριακά βιβλία παρέχουν ένα σετ ασκήσεων που δεν παρέχουν τα Ελληνικά. Αν είναι οι εκπαιδευτικοί να αξιολογηθούν, ας αξιολογηθούν, αλλά όχι για το υλικό που διδάσκουν στις τάξεις. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι το Υλικό που διδάσκεται στις τάξεις πρέπει να έχει Πιστοποίηση από Συγγραφικές Ομάδες, για να μην γίνεται η διδασκαλία μας αντικείμενο κακόβουλων σχολίων από ημιμαθείς.