• Σχόλιο του χρήστη 'Μαίρη Σ' | 26 Απριλίου 2020, 00:31

    Όλοι γνωρίζουμε ότι μία "κακή διαγωγή" ενός μαθητή αρχίζει συνήθως από την οικογένεια. Επίσης όλοι γνωρίζουμε ότι ο μαθητής είναι ανήλικος και άρα την ευθύνη έχουν οι γονείς του ή οι κηδεμόνες του. Τέλος, όλοι γνωρίζουμε ότι σίγουρα ο μαθητής θα έχει δείξει σημάδια της "κακής διαγωγής" του από μικρότερη ηλικία. Τι πρέπει να γίνει: Εντοπίζουμε τον μαθητή από μικρότερη ηλικία. Φωνάζουμε τους γονείς στο σχολείο και διερευνούμε το θέμα. Εάν διαπιστώσουμε πρόβλημα στην οικογένεια ή οι γονείς δεν συνεργάζονται, πρέπει με ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ νομοθετικό πλαίσιο να μπορούμε να καλέσουμε κοινωνικό λειτουργό ή/και ψυχολόγο για το παιδί και την οικογένεια. Από εκεί και πέρα θα αναλάβουν οι κοινωνικές υπηρεσίες την υπόθεση. Εάν οι γονείς δεν συμμορφώνονται και δεν συνεργάζονται έχουν κυρώσεις, μέχρι και αφαίρεση της επιμέλειας του παιδιού. Το να γράψουμε διαγωγή "κοσμία" σε έναν μαθητή κάνει απλώς χειρότερα τα πράγματα. Δηλαδή δεν έχουμε κάνει καμία παρέμβαση επί της ουσίας και του βάζουμε και μια πινακίδα στο μέτωπο να την κουβαλάει για πάντα.