• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΕΜΕΣΙΣ' | 26 Απριλίου 2020, 01:00

    Είναι ολοφάνερο ότι επιθυμούν να επαναφέρουν με αυτό το άρθρο τους "φίλους" τους τους ιδιώτες με τα πλαστά ή ανύπαρκτα πτυχία και να τους "βαφτίσουν" ως εμπειρογνώμονες και ειδήμονες. Τόσες δεκαετίες αυτά έκαναν. Ψάξτε και τα μέλη της Επιτροπής και θα καταλάβετε και τις παράτυπες αναθέσεις τόσων δεκαετιών... Όσο υπάρχουν πανεπιστημιακές σχολές Α.Ε.Ι. είναι αδιαμφισβήτητο ότι θα πρέπει να προηγούνται ΜΟΝΟ οι επιστήμονες της ειδικότητας. Με άλλα λόγια στο εδάφιο 3 μας λένε ότι: π.χ. μαθηματικά ή φυσική θα μπορούν να διδάσκουν όχι μόνο οι μαθηματικοί και οι φυσικοί με πτυχίο αλλά και οι απόφοιτοι λυκείου που βραβεύτηκαν στη μαθηματική ή φυσική εταιρεία ως μαθητές. Σκεφτείτε λοιπόν τι δράση θα αναλάβουμε για να μην περάσει η "κατρακύλα" της εμπειρικής, τεχνικής, τάχα μου επαγγελματικής κατάρτισης εις βάρος των εξειδικευμένων γνώσεων και επιστημών. Να σας το κάνω πιο λιανά: θα προηγείται η μοδίστρα της γειτονιάς από τον στυλίστα από το Παρίσι με δέκα περγαμηνές...στο βωμό της κατάρτισης και της τεχνοκρατικής εκπαίδευσης, κατεβάζοντας το επίπεδο των δημοσίων ΙΕΚ στα τάρταρα. Μας λένε δηλαδή ότι οι σερβιτόροι και οι baristes στη Μύκονο και στη Ρόδο επί δεκαετίες είναι "τσακάλια" και εμπειρογνώμονες στον τουριστικό κλάδο και θα προηγούνται έναντι των αποφοίτων τουριστικών επαγγελμάτων και εξειδικευμένων VIP Service διακεκριμένων πανεπιστημιακών σχολών της Ελβετίας με 5ετή εμπειρία. Η εμπειρία μετράει και μόνο αυτή. Όλα στο βωμό των αναρίθμητων ωρών απασχόλησης στον κλάδο της κάθε ειδικότητας. Αφού σκέφτομαι ότι δεν χρειάζεται καν η μοριοδότηση...θα γραφόμαστε στο "μητρώο εκπαίδευσης, κατάρτισης και εμπειρικής ευρεσιτεχνίας" κατευθείαν και προτείνω και οι πίνακες κατάταξης να βγαίνουν με βάση τα ένσημα στην κάθε ειδικότητα. Μια Ελλάδα γεμάτη εργαζόμενους με ζήλο για απόκτηση εμπειριών !