• Σχόλιο του χρήστη 'alexandros' | 7 Δεκεμβρίου 2010, 11:17

    ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΤΑΝ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ (ΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΕΙΤΕ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ) ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΜΕ ΠΟΣΑ ΜΟΡΙΑ ΕΙΣΑΓΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΔΕ ΣΧΟΛΗ, ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ. -ΕΑΝ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΠΛΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΒΑΘΜΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ. ΔΕΝ ΒΟΗΘΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΜΩΣ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΙΩΜΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ Η ΠΕΡΣΙΝΗ ΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ, ΕΦΟΣΟΝ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ. -ΕΑΝ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ. ΩΣ ΕΔΩ ΟΜΩΣ,ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΡΟΝΟΥ. ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΘΕΙ Ο ΙΟΥΝΙΟΣ.