Ένα δίωρο κάθε χρόνο σε όλα τα σχολεία(τι πιλοτικά και αηδίες, ξέρουμε από τα προαιρετικά εκτός προγράμματος περιβαλλοντικά κλπ) με θεματική περιβάλλον και όλα αυτά , ώστε ΟΛΟΙ οι μαθητές να πάρουν μια ιδέα και όχι όποιος θέλει, όλα εντός ωραρίου (γιατί μόνο οι όμιλοι των πειραματικών; ) και χωρίς αποκλεισμούς ειδικοτήτων , όπως τα ζήσαμε με τα απαξιωμένα προτζεκτ. Απλά πράγματα που το υπουργείο τα κάνει δύσκολα, όπως πάντα.
Ένα δίωρο κάθε χρόνο σε όλα τα σχολεία(τι πιλοτικά και αηδίες, ξέρουμε από τα προαιρετικά εκτός προγράμματος περιβαλλοντικά κλπ) με θεματική περιβάλλον και όλα αυτά , ώστε ΟΛΟΙ οι μαθητές να πάρουν μια ιδέα και όχι όποιος θέλει, όλα εντός ωραρίου (γιατί μόνο οι όμιλοι των πειραματικών; ) και χωρίς αποκλεισμούς ειδικοτήτων , όπως τα ζήσαμε με τα απαξιωμένα προτζεκτ. Απλά πράγματα που το υπουργείο τα κάνει δύσκολα, όπως πάντα.