• Σχόλιο του χρήστη 'Τ.και Σ. Κατσαρού' | 7 Δεκεμβρίου 2010, 12:47

    Είμαστε γονείς δύο μαθητών λυκείου και συμμεριζόμαστε απόλυτα τις απόψεις όλων όσων εκφράζουν τις ανησυχίες ,τους φόβους και την εν τέλει αρνητική τους τοποθέτηση στην ''φαεινή'' πρόταση που τίθεται σε διαβούλευση. Οποιος είναι γονιός αλλά και μαθητής γνωρίζει πολύ καλά ότι το ζήτημα της όποιας επιλογής διαρκεί και ταλαιπωρεί τον υποψήφιο τουλάχιστον για μιά τριετία προηγουμένως, επιλογή η οποία αποφασίζεται κυρίως από την τελική και μόνο επίδοσή του στις ''αδιάβλητες'' εξετάσεις ,όπως και στις ανάγκες επιβίωσης. Το αποτέλεσμα όμως των μέχρι τώρα συστημάτων είναι οι ικανοί να παραμερίζονται ,οι έχοντες να κυριαρχούν και οι πίσω πόρτες (εσωτερικού και εξωτερικού)να θριαμβεύουν. Συμμετέχουμε με μικρό μέρος της γνώμης μας γιατί θέλουμε να πιστεύουμε ότι η προκείμενη διαβούλευση δεν είναι προσχηματική ομολογώντας ότι φοβόμαστε το αντίθετο και απορούμε πώς ένα τέτοιο τελείως ανούσιο ζήτημα, σε σχέση με την απαίσια πραγματικότητα που βρίσκει υποστηρικτές ''εξαρτημένα''κατά κανόνα άτομα,αποσχολεί μόνο το Υπουργείο. Γιατί μια εν τέλει διαδικασία -έστω και έτσι- ικανοποίησης και χαράς του υποψηφίου να μετατρέπεται άκαιρα σε ανούσιο γρίφο και πηγή πρώιμου περαιτέρω άγχους αυτού και των οικείων του? Αν δικαιολογητικό λόγο της πρότασης αποτελεί η μή αποσχόληση ειδικών μηχανογράφων ή ''εκπαιδευτικών'' δύο μέρες το καλοκαίρι, με τα προτεινόμενα θα βρουν επιπλέον απασχόληση και οι καφετζούδες όπως και κάθε είδους μηχανορράφοι. Ομολογείτε ότι η υφιστάμενη κατάσταση είναι σκ... ,η πρόταση δεν την καθαρίζει αλλά την αναμοχλεύει και έτσι ...μυρίζει περισσότερο. Δώστε στα παιδιά μας πραγματικές επιλογές και μέλλον ,αφήνοντάς μας απερίσκεπτους στον αγώνα της ζωής. Φροντίστε για τα ουσιαστικά προβλήματα και αποδείξτε μας λάθος. Θα χαρούμε πολύ και... δια βίου. Τ.και Σ. Κατσαρού