• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Κυργιόπουλος' | 26 Απριλίου 2020, 13:13

    Καταρχήν ο όρος "εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης" είναι άστοχος. Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί δηλαδή δε θα πρέπει να έχουν την εμπιστοσύνη των μαθητών ή οι μαθητές δεν θα πρέπει να μιλάνε σε εκείνους για όσα θέματα τους απασχολούν; Κύρια Υπουργέ και κυρία Υφυπουργέ, η λύση είναι οι μόνιμες προσλήψεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε συστάδες όμορων σχολείων γενικής εκπαίδευσης (με δυνατότητα διεύρυνσης συμμετοχής και άλλων ειδικοτήτων όπως του λογοθεραπευτή, του εργοθεραπευτή-ιδιαίτερα στην προσχολική εκπαίδευση). Στη διεπιστημονική αυτή ομάδα θα μπορεί να συμμετέχει και εκπαιδευτικός, έχοντας ως κύριο ρόλο τη μαθησιακή επίδοση του μαθητή. Ο καθένας στον διακριτό του ρόλο με κατάλληλη συνεργασία, συντονισμό, διαρκή επιμόρφωση και με σταθερές διεπιστημονικές ομάδας, που δεν θα αλλάζουν κάθε χρόνο, όπως συμβαίνει όλα αυτά τα χρόνια με το καθεστώς της αναπλήρωσης. Αυτό είναι το μοντέλο που ακολουθείται και στη κοντινή μας Κύπρο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Για να έχει η μεταρρύθμιση που ευαγγελίζεστε ουσιαστικό περιεχόμενο και να μην αναλώνεται σε βαρύγδουπους τίτλους και "φορτώνοντας" τους εκπαιδευτικούς και με άλλα πρόσθετα βάρη και με αρμοδιότητες που δεν απορρέουν εκ του ρόλου τους.