• Σχόλιο του χρήστη 'Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος' | 26 Απριλίου 2020, 14:23

    Υπόμνημα Προς Κ. Υπουργό Παιδείας κ. Υπουργό κυρία Κεραμέως κ. Γκίκα. κ. Υφυπουργό Κ. Ζαχαράκη και πειθαρχικό Β/θμιας Κ. Στρατου Βασιλική κ. Κορομπελη Ιωάννα κλπ… ΕΕΠΠΣ, Καθηγητές Πανεπιστημίων, Πρυτάνεις Κ. Μήτσιου Γ/θμια κ. Κεραμέως κ. Ζαχαράκη κ. Γκίκα κ. Κορομπέλη κ. Πρύτανη ΕΚΠΑ ΕΛΑΣ κ. Κοσμήτορα Φιλοσοφικής κ.κ. Βουλευτές, ΜΜΕ Θέμα. Ιδιωτικά και κρατικά πανεπιστήμια. Να ιδρυθούν ιδιωτικά προγράμματα με δίδακτρα Προγράμματα και σε ξένη γλώσσα και στα Ελληνικά, όπως στην Κύπρο. Ανάλυση Κριτική και προτάσεις Στα κρατικά πανεπιστήμια να ιδρυθούν ιδιωτικά προγράμματα με δίδακτρα Να προσκληθούν Έλληνες Καθηγητές με δεκαετή συμβόλαια, που διδάσκουν ήδη σε ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, να διδάσκουν στα κρατικά προγράμματα με δίδακτρα. Άσυλο. Πανεπιστημιακό Άσυλο, Άσυλο ιδεών, Άσυλο ανομίας, Άσυλο παραβατικότητας και Άσυλο αγραμμάτων… και κρίσεις πανεπιστημιακών κλπ.. Ανάλυση Η Βουλή δεν μπορεί να περάσει την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων», είπε ο κ. Μητσοτάκης, αλλά γιατί όχι τα ίδια τα κρατικά πανεπιστήμια να δημιουργήσουν προγράμματα με δίδακτρα για φοιτητές. Σωστά για την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου ο κ. Μητσοτάκης, τόνισε πως «η κατάργηση της παραβατικότητας και της ανομίας που κρύβεται πίσω από το άσυλο καταργήθηκε. Είναι μια πολιτική χωρίς ιδεολογικό πρόσημο, που έχει μεγάλη ανταπόκριση στην κοινωνία. Κάναμε πολύ σωστά που καταργήσαμε αυτό το άσυλο, χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις. Ήδη αντιμετωπίζεται η κατάσταση, ήδη έγιναν επεμβάσεις στην παλιά ΑΣΟΕ. Και τα ίδια τα πανεπιστήμια πρέπει να συζητήσουν με την πολιτεία για τους όρους πρόσβασης που θέλουν στα πανεπιστήμια. Η πρόσβαση πρέπει να είναι ελεγχόμενη στον πανεπιστημιακό χώρο. Κάναμε μια πολύ σημαντική τομή σημειολογική και ουσιαστική. Δεν έχουμε τη πρόθεση να στέλνουμε κάθε τρεις και λίγο την αστυνομία στα πανεπιστήμια». Για τη δυνατότητα λειτουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων, ο πρωθυπουργός είπε ότι δε θα κάνει τίποτα που να παραβιάζει το Σύνταγμα. «Είναι μια μεγάλη χαμένη ευκαιρία για τη χώρα το γεγονός ότι αυτή η Βουλή δεν μπορεί να περάσει την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων», είπε ο κ. Μητσοτάκης. «Η προσοχή μας πέφτει πάνω στην εξωστρέφεια και ανταγωνιστικότητα των δημοσίων πανεπιστημίων», τόνισε. Πρέπει να γίνει νέα επανάκριση όλων των λεγομένων πανεπιστημιακών λένε οι πολίτες. Το παράδοξο φαινόμενο. Οι καθηγητές δεν θέλουν να διδάσκουν! Από την διακίνηση των ιδεών, στη διακίνηση της αμάθειας και αγραμματοσύνης. Ο αγράμματος κα’ όνομα πανεπιστημιακός, ή εκπαιδευτικός, είχε ανάγκη τους ταραξίες, για να μην διδάσκει. Από την δήθεν Αριστεία στην «ημι-ζωώδη κατάσταση». Να γίνουν νέα ευρωπαϊκού τύπου ιδιωτικά πανεπιστήμια με τα διεθνή εχέγγυα κρίσης πανεπιστημιακών. «Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι»… Άσυλο, σημαίνει γενικώς το απαραβίαστο του χώρου κατά της αυθαιρεσίας των αρχών, για άτομα που καταφεύγουν κατά την αρχαιότητα σε ορισμένους ιερούς χώρους. Στην αρχαιότητα αποτελούσε εσχάτη ασέβεια να βλάψει κάποιος ή να αποσύρει από τους βωμούς και τα ιερά εκείνους που προσέφευγαν στους τόπους αυτούς που τελούσαν υπό την προστασία των θεών. Η πρώτη γραπτή μαρτυρία παραχώρησης ασύλου εμπεριέχεται στις Ικέτιδες του Αισχύλου και αφορά την ασυλία, που προσέφερε ο μυθικός βασιλιάς του Άργους Πελασγός στις πενήντα Δαναΐδες, οι οποίες προσέφυγαν στην πόλη του προκειμένου ν’ αποφύγουν τον αιμομικτικό γάμο με τους πενήντα εξαδέλφους τους, γιους του βασιλιά Αιγύπτου. Στη σύγχρονη εποχή, ο ανθρωπιστικού και ηθικού περιεχομένου θεσμός του ασύλου μετεξελίχθηκε σε διεθνές νομικό ζήτημα κατοχυρώθηκε μέσω Διεθνών Συμβάσεων και εντάχθηκε στο Διεθνές Δίκαιο, με κορυφαία στιγμή την υπογραφή της γνωστής Σύμβασης της Γενεύης (1951). Το πανεπιστημιακό άσυλο στην Ελλάδα υπήρξε μια διεθνής πρωτοτυπία. Στο πανεπιστημιακό άσυλο ισχύει η ελευθερία του λόγου, στα πλαίσια εννοείται της έννομη τάξης και η ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Η κατάχρηση και παραποίηση της έννοιας του πανεπιστημιακού ασύλου έφτασε αντί της διακίνησης ιδεών στην διακίνηση ναρκωτικών, διακίνησης παραεμπορίου και κυρίως στην διακίνηση της αμάθειας και αγραμματοσύνης. Οι λεγόμενοι πανεπιστημιακοί, χρησιμοποιούσαν το λεγόμενο άσυλο της παρανομίας, ή άσυλο καταληψιών, για να μην κάνουν μάθημα, γιατί δεν γνώριζαν, να διδάξουν και αυτό είναι πλέον, κοινό μυστικό. Οι λεγόμενοι πανεπιστημιακοί, για να ξεπεράσουν το πρόβλημα της αγραμματοσύνης τους, γραφόντουσαν σε κόμματα και έτσι έστηναν «υπερκομματικές συμμορίες» αγραμμάτων, παρανόμων και λεηλασίας των ευρωπαϊκών και λοιπών κονδυλίων. Το κόλπο με την δήθεν κατάληψη, πέρασε γρήγορα σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης και έτσι ο λεγόμενος καθηγητής σχολείου με τους λεγόμενους συνδικαλιστές ή «συνδικαληστές», έστηναν καταλήψεις στα σχολεία σε συνεργασία με τους μαθητές μπαχαλάκηδες και άλλους. . Έτσι, γινόταν η διακίνηση «ουσιών», αντί της διακίνησης ιδεών και γνώσης. Ο κάθε γονέας είχε πλέον την ψευδαίσθηση, ότι πάει το παιδί του σχολείο, αλλά και σε φροντιστήριο, άρα έκανε το χρέος του. Παράβλεπαν όλοι, ότι γεννιόντουσαν νέες γενιές αγραμμάτων, σε «ημι- ζωώδη» κατάσταση, πλέον. Κρίμα. Στην ακραία εφαρμογή της κατάργησης του πανεπιστημιακού ασύλου, μπορούμε, μελλοντικά, να δούμε στα αμφιθέατρα να είναι όργανα της τάξης, να απουσιάζουν οι φοιτητές και οι λεγόμενοι πανεπιστημιακοί να είναι έξω από το πανεπιστήμιο. Ακριβώς απέναντι από τα σχολεία στήθηκαν, τα φροντιστήρια, άλλη ελληνική πρωτοτυπία, όπου η «μίζα» πάει με το «κεφάλι». Το παράδοξο φαινόμενο είναι ότι οι καθηγητές δεν θέλουν να διδάσκουν! Για το λόγο αυτό σκαρφίζονται διάφορα και συνεχόμενα δήθεν προβλήματα, που φτάνουν σε επίπεδο «γειτονιάς», ή «σου είπα μου είπες, άκουσα λέγεται» κλπ… Δεν μιλάμε για χαμηλό, μόνο, επίπεδο, αλλά για παντελή έλλειψη επίπεδου. Αλλοίμονο σε αυτόν που θέλει να διορθώσει τα κακώς κείμενα. Τότε όλοι μαζί, οι δήθεν αντίπαλοι συνδικαλιστές, θα ενωθούν κατά αυτού, που «χαλάει την πιάτσα». Οπότε, πρέπει πρώτα να γίνει νέα αξιολόγηση πανεπιστημιακών, οι μισοί κατ’ όνομα πανεπιστημιακοί, να μεταταχτούν στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να γίνουν νέα ευρωπαϊκού τύπου ιδιωτικά πανεπιστήμια, με τα διεθνή εχέγγυα κρίσης διεθνών πανεπιστημιακών. Προτάσεις 1. Οι κρίσεις πρέπει να ξεκινήσουν μέσα από το Υπουργείο Παιδείας, όπου πρέπει να καθαριστεί η κόπρος των πλαστών πτυχίων και προσόντων, αλλά και ο «ψευδο-συνδικαλισμός» και να πάνε οι συνδικαλιστές πρώτα στην αίθουσα διδασκαλίας και μετά στον «πολιτική παράταξη». 2. Η Βουλή δεν μπορεί να περάσει την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων», είπε ο κ. Μητσοτάκης, αλλά γιατί όχι τα ίδια τα κρατικά πανεπιστήμια να δημιουργήσουν προγράμματα με δίδακτρα για φοιτητές. 3. Να προσκληθούν Έλληνες Καθηγητές με δεκαετή συμβόλαια, που διδάσκουν ήδη σε ευρωπαϊκά πανεπιστήμια να διδάσκουν στα κρατικά προγράμματα με δίδακτρα. Αθήνα2-9-2019 Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος