• Σχόλιο του χρήστη 'Χριστίνα Λ.' | 26 Απριλίου 2020, 16:45

    Είμαι μαθήτρια της Β΄ τάξης Πρότυπου Γυμνασίου. Αν με ρωτούσατε πώς ένιωθα πριν μερικούς μήνες για την απόφασή μου αυτή να συμμετέχω στις εξετάσεις εισαγωγής, θα σας έλεγα ότι δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή. Ούτε κατά τη διάρκεια της επίπονης προετοιμασίας, ούτε της εξέτασης, ούτε του απαιτητικού προγράμματος, όταν τελικά κατάφερα να επιτύχω στις εξετάσεις. Η «υπόσχεση» του κράτους και του νομοθετικού πλαισίου, κατά την ισχύ του οποίου εμείς οι μαθητές εξεταστήκαμε (2018 και 2019), ήταν 6 χρόνια αξιόλογης εκπαίδευσης αρχικά σε ένα Πρότυπο Γυμνάσιο και ύστερα χωρίς άλλες εξετάσεις στο αντίστοιχο συνδεδεμένο Πρότυπο Λύκειο, έτσι δεν είναι; Όμως φαίνεται πως το Υπουργείο Παιδείας εθελοτυφλεί! Θεωρείτε πως είναι ορθό να αγνοηθούν οι αδιάβλητες εξετάσεις, το ισχύον νομικό πλαίσιο, οι προσωπικές και οικογενειακές προσπάθειες και αυτοθυσίες , που μας άνοιξαν την πόρτα στην Πρότυπη εκπαίδευση στην Α’ Γυμνασίου; Δεν εμπιστεύεστε, τους επιλεγμένους από εσάς εκπαιδευτικούς, που διδάσκουν στα Πρότυπα Σχολεία, ότι θα κρατήσουν το ίδιο, υψηλό επίπεδο; Γιατί επιδιώκετε την ισοπέδωση της δουλειάς τους, επανεξετάζοντας τους ίδιους τους μαθητές; Δεν προλαβαίνουν ούτε αυτοί, ούτε εμείς να ολοκληρώσουμε σε 3 χρόνια το εγχείρημα της Αριστείας, όπως το αποκαλείτε!!! Με τη λογική αυτή θα πρέπει να επανεξετάζονται όλοι όσοι έχουν καταλάβει μία θέση μέσω εξετάσεων (δημόσιοι υπάλληλοι μέσω ΑΣΕΠ, φοιτητές μέσω Πανελληνίων κλπ.), καθώς κατά τα λεγόμενα της κυρίας Υπουργού όλοι πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες. Επίσης, για τους μαθητές των Πειραματικών Σχολείων, που εισάγονται με κλήρωση δεν απαιτούνται ούτε επιπλέον εξετάσεις ούτε εκ νέου κλήρωση για την εισαγωγή τους σε Πειραματικό Λύκειο . Δεν χρειάζεται εκεί κυρία Υπουργέ, μαθητική ανανέωση και ίσες ευκαιρίες; Τέλος, νομίζω υπάρχουν στιγμές που πολλοί ξεχνούν ότι η ζωή των «αρίστων», σαν και εμάς, δεν αποτελείται μόνο από τη γλώσσα και τα μαθηματικά. Εκτός από καλοί μαθητές είμαστε και φίλοι, κολλητοί, παιδιά με συναισθήματα. Μία αποτυχία, μία απότομη αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για δεύτερη φορά, η συνεχόμενη υποβολή σε εξετάσεις, επηρεάζει αυτομάτως αρνητικά την ακαδημαϊκή απόδοσή μας. Θλίψη, ανησυχία, αμφιβολία μας διακατέχουν σε μία περίοδο ήδη ψυχολογικά φορτισμένη, που μάλιστα δεν μπορούμε να εκφράσουμε τις ανησυχίες μας σαν οργανωμένες μαθητικές κοινότητες. Έχω όμως την πεποίθηση ότι, θα λάβετε υπόψη σας όλα τα αιτήματα και στο τέλος θα πράξετε το σωστό, με γνώμονα πάντα το καλό των μαθητών.