• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΡΥΦΩΝ' | 26 Νοεμβρίου 2009, 11:58

    ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΕΣ - ΚΥΡΙΟΙ θα αναφερθώ στη διαδικασία επιλογής στελεχών στην Α/θμια εκπ/ση. Η άποψη μου για τα τυπικά προσόντα:Η μοριοδότηση να γίνεται ανάλογα με το τίτλο σπουδών (Διδ. 7, μόρια, Μεταπτυχιακό 5, Δ/λείο 4, 2ο πτυχίο 3, ετήσια επιμόρφωση 1 (πλην ΣΕΛΔΕ όπου οι εκπαιδευτικοί έμπαιναν με κλήρωση και απαλλάσονταν από τα διδακτικά τους καθήκοντα, θεσμός που καταργήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1980). Όλοι οι τίτλοι σπουδών για να μοριοδοτηθούν, θα πρέπει να είνα σχετικοί με την εκπαίδευση. Ξένες γλώσσες: Άριστη γνώση 2 μόρια, Πολύ καλή 1 μόριο, Καλή 0,5 μόριο.Τα αποδεικτικά γνώσης ξένων γλωσσών να είναι σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ΑΣΕΠ Νέες Τεχνολογίες 1 μόριο. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Η πιστοποίηση β΄επιπέδου ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΑΚΟΜΑ διότι δεν έχουν ξεκινήσει τα σχετικά σεμινάρια σε αρκετούς νομούς, στοιχείο που θα αδικήσει αρκετούς συναδέλφους. Οπωσδήποτε πρέπει να μοριοδοτηθεί η προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση (2-3 μόρια). Τα ανώτερα στελέχη της εκπαίδευσης θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 15 ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ για να έχουν μια εικόνα τι συμβαίνει μέσα σε στην τάξη, τι ζητήματα, τι ανάγκες προκύπτουν κ.ο.κ. Η εκπαιδευτική υπηρεσία θα πρέπει να μοριοδοτηθεί μέχρι τα 25 έτη. Αν ανεςβάσουμε παραπάνω το άνω όριο, θα ευνοηθεί υπέρμετρα η αρχαιοότητα. Οι σχολ. σύμβουλοι, οι δ/ντέ εκπαίδευσης και οι πρ/νοι γραφεςίων, θα πρέπει να έχουν μίνιμουν εκπ/κής προϋπηρεσίας 18-20 έτη και οι δ/ντές σχολείων 8-12 έτη Επίσης πρέπει να μοριοδοτηθούν οι ανακοινώσεις ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ περιοδικά και σε συνέδρια καθώς και τα βιβλία του καθενός υποψηφίου να έχουν επιστημονικό χαρακτήρα. Το σύνολο του συγγραφικού έργου να είναι 3-3,5 μόρια. Η συνέντευξη πρέπει να ισχύσει αλλά δεν πρέπει να μοριοδοτηθεί.Σκοπός θα είναι να διαπιστωθεί η ψυχική συγκρότηση του υποψήφιου έτσι ώστε να αποφανθεί η επιτροπή αν είναι κατάλληλος ή όχι ο υποψήφιος για τη θέση που επιθυμεί. Δεν πρέπει να γίνει εξέταση γνώσεων, μια και υπάρχουν τα τυπικά προσόντα και εξάλλου μπορεί να δημιουργηθούν αδικίες, παρεξηγήσεις και εντάσεις με τη λογική των εύκολων ή δύσκολων ερωτήσεων. Τέλος, τα ήδη ανώτερα στελέχη της εκπαίδευσης, έδωσαν εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ, για τη διαπίστωση γνώσεων. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία Τ.Μ