• Σχόλιο του χρήστη 'A.MITΣΟΥΛΗ' | 7 Δεκεμβρίου 2010, 16:44

    Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση προκειμένου να είναι αποτελεσματική ώς προς τους στόχους που προτίθεται να υπηρετήσει και αποδοτική στον συσχετισμο εκροής και απορροφητικότητας στην αγορά εργασίας, θα πρέπει να αποσκοπεί στην αλλαγή της φιλοσοφίας του εκπαιδευτικού συστήματος και των πόρων που συμμετέχουν σε αυτό (εκπαιδευτικών-εκπαιδευομένων-συγγραμμάτων). Ταυτόχρονα, αυτονόητο είναι ότι η αλλαγή στρατηγικής και στοχοθεσίας ενός παγιωμένου και αναποτελεσματικού συστήματος προϋποθέτει εξίσου και την αλλαγή της κοινωνικής αντίληψης για τον χαρακτήρα και τον τρόπο συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία. Για τους λόγους αυτούς, εκτιμώ ότι οι επερχόμενες αλλαγές, εφόσον προτίθενται να κινηθούν στην παραπάνω προοπτική, πρέπει να ξεκινήσουν απο τις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης ώστε να διαμορφώσουν ένα νέο, ολοκληρωμένο και αποτελεσματικό εκπαιδευτικό μοντέλο. Η εισαγωγή της συγκεκριμένης καινοτομίας την κυριολεκτικά τελευταία στιγμή της ζωής ενός μαθητή που έχει συμμετάσχει επι 12 έτη στο συγκεκριμένο σύστημα & έχει προετοιμαστεί ηθικά και ψυχολογικά να συμμετάσχει σε ένα τρόπο εξετάσεων, δεν προσφέρει παρα μόνον επιπλέον πίεση και άγχος σε μια ήδη εξαιρετικά επώδυνη διαδικασία. Οι επιλογές των μαθητών στην Γ΄Λυκείου είναι ήδη ειλημμένες και ιεραρχημένες ανάλογα με τον βαθμό απόδοσης, καθώς το μέλλον τους θα κριθεί απο την επίδοση τους σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Επομένως,η συμπλήρωση του μηχανογραφικού με το παρόν σύστημα επιβάλλεται να γίνει αφότου γνωρίζουν την βαθμολογία τους.