• Σχόλιο του χρήστη 'Θανάσης Κ.' | 26 Απριλίου 2020, 18:10

    Όπως αναφέρεται και σε δημοσίευμα της AVANT GARDEτο 2017 ενώ πιο προηγμένες χώρες στον τομέα της παιδείας δημιουργούν ήδη γενιές με νοητικές δεξιότητες ανωτέρου επιπέδου μέσα από τα σύγχρονα εκπαιδευτικά τους συστήματα, ακόμα στην χώρα μας η αλγοριθμική σκέψη βρίσκεται σε εμβρυακό στάδιο. Προωθείται η δημιουργία ερευνητικής εργασίας στα πλαίσια του 2ου τετραμήνου του μαθήματος Πληροφορικής χωρίς να αναφέρεται το ωρολόγιο πρόγραμμα της στις τάξεις του Λυκείου ενώ θα έπρεπε χρησιμοποιώντας ένα άμεσο, πρωτοποριακό και βιωματικό σύστημα εκπαίδευσης που θα βασίζεται στην αλγοριθμική σκέψη, η νέα γενιά να προετοιμάζεται ώστε να είναι επαρκώς εξοπλισμένη στις νέες τεχνολογίες, για να ανοίξει ο δρόμος για ένα οικονομικά ευοίωνο μέλλον. Χρειάζεται, λοιπόν, ένα απόλυτα επαγγελματικό και σύγχρονο περιβάλλον και καταρτισμένο διδακτικό προσωπικό που θα παρέχει σε κάθε μαθητή του Λυκείου ουσιαστικές γνώσεις της Επιστήμης της Πληροφορικής και του Προγραμματισμού καθώς και των Δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για να τον καταστήσουν Ενεργό Ψηφιακά Εγγράμματο Πολίτη με ερευνητική εργασία ή χωρίς αλλά σίγουρα με 2ωρο υποχρεωτικό μάθημα Πληροφορικής και στην Α και στη Β Λυκείου.