• Σχόλιο του χρήστη 'Θόδωρος Μ.' | 7 Δεκεμβρίου 2010, 18:13

    Η διαδικασία επιλογής της σχολής θα έπρεπε να είναι μια διαδικασία που σχετίζεται με την επιλογή αντικειμένου σπουδών/εκπλήρωσης ενδιαφέροντος/επαγγελματικής πορείας και όχι με την επίτευξη της εισόδου πάση θυσία στην 3βάθμια εκπαίδευση. Συγγνώμη αλλά αυτός είναι ο πρώτος από όλους τους λάθος λόγους για τους οποίους θα έπρεπε ένα παιδί να σπουδάσει καταρχήν. Αναγνωρίζω το άγχος που περνάνε οι γονείς, όμως η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν θα πρέπει να "επιβάλλεται" στα παιδιά, άρα και να εφευρίσκονται τρόποι να επιτυγχάνεται η είσοδός τους σε κάποιο (οποιοδήποτε, οπωσδήποτε και ανεξαρτήτως κλίσης, κατεύθυνσης και ιδιαιτερότητας του παιδιού) πανεπιστημιακό ίδρυμα, μόνο και μόνο για να φύγει το άγχος από τους γονείς για τα επόμενα 4-5-6-7 χρόνια ως προς την επαγγελματική αποκατάσταση του παιδιού τους. Νομίζω οτι είναι εντελώς λάθος ολόκληρη η κουβέντα περί επιλογής του χρόνου κατάθεσης των μηχανογραφικών γιατί συνδυάζεται με την λογική της "μαζικής" παιδείας που ελάχιστη ή καθόλου σχέση έχει όπως έχει αποδειχτεί) με την επιθυμητή παιδεία. Ο πλέον πρόσφορος τρόπος για ν ασπάσει αυτός ο κύκλος "καθοδηγούμενης και επιβεβλημένης 3βάθμιας εκπαίδευσης" είναι να αποσυνδεθεί πλήρως τη 2βάθμια εκπαίδευση από την διαδικασία εισόδου στην 3βάθμια. Τα ιδρύματα της 3βάθμιας εκπαίδευσης θα πρέπει να έχουν τον πλήρη και απόλυτο έλεγχο (χρονικό, τοπικό, ύλης) της διαδικασίας με την οποία θα εισέρχονται οι φιλοδοξούντες σπουδαστές σε αυτά.