• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφία' | 26 Απριλίου 2020, 20:25

    Η τράπεζα θεμάτων μπορεί να εμπλουτίζεται από τη συνεισφορά των εκπαιδευτικών που διδάσκουν στις τάξεις και έχουν εικόνα των πραγματικών δυνατοτήτων των μαθητών ή θέλουν να επεκτείνουν τις δεξιότητες των μαθητών που έχουν διάθεση να ασχοληθούν περαιτέρω και μπορεί να χρησιμοποιείται για εξάσκηση και για διαμορφωτική αξιολόγηση των μαθητών αλλά σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί στην τελική αξιολόγηση τους με την μορφή που εφαρμόστηκε το 2014 ως ποσοστό 50% ( πολύ μεγάλο)επί της βαθμολογίας και με κλήρωση,γιατί πρόκειται για μια μη παιδαγωγική επέμβαση εξωτερική στη μαθησιακή διαδικασία που θα ακυρώνει τη μαθησιακή σχέση εκπαιδευτικού και μαθητών του και θα απογοητεύει πολλούς μαθητές που παρά τις προσπάθειές και την πρόοδο που έκαναν στην τάξη, θα καταρρακώνονται. 'Αλλωστε γιατί οι μαθητές του Λυκείου να υποβάλλονται σε τέτοια δοκιμασία εξωτερικής αξιολόγησης,αφού θα υποστούν στο τέλος της Γ Λυκείου τις πανελλαδικές εξετάσεις; Πρέπει να εξετάζονται πανελλαδικώς τρεις φορές; Αν όμως δεν υπήρχαν οι πανελλαδικές εξετάσεις και οι μαθητές έμπαιναν στα Πανεπιστήμια μόνο με το βαθμό του Απολυτηρίου τους, που θα απαρτιζόταν από τον βαθμό των τριών τάξεων, τότε η Τράπεζα θεμάτων ως ένας "πήχυς άμιλλας" για να μαζέψουν μονάδες κατάλληλες για την εισαγωγή τους(με μαθήματα βαρύτητας για κάθε σχολή) θα είχε κάποιο νόημα για τους μαθητές.