Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος Σαλονικίδης | 26 Απριλίου 2020, 22:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Τράπεζα Θεμάτων με την υποχρεωτική της μορφή είναι ένας πρωτόγνωρος για την ευρωπαϊκή εμπειρία θεσμός που δεν έχει καμία παιδαγωγική χρησιμότητα. Το βασικό επιχείρημα θεσμοθέτησής της είναι η εξασφάλιση της ολοκλήρωσης της ύλης από τους εκπαιδευτικούς. Γι' αυτή τη δουλειά όμως υπάρχουν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου. Στα περισσότερα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα οι Σύμβουλοι παρακολουθούν στενά τους εκπαιδευτικούς για την πορεία της ύλης, τις εργασίες που δίνουν στους μαθητές κτλ. Αν δεν θέλουμε εδώ να το κάνουμε, δεν είναι σωστό να φορτώνουμε στους μαθητές την ολιγωρία μας. Επίσης η Τράπεζα Θεμάτων έχει ως αποτέλεσμα τον δραστικό περιορισμό, ουσιαστικά την πλήρη κατάργηση, κάθε δημιουργικής και καινοτόμου εκπαιδευτικής δραστηριότητας, καθώς το μόνο ενδιαφέρον μαθητών και εκπαιδευτικών θα είναι το κυνήγι της επίλυσης των θεμάτων της Τράπεζας. Ως εκ τούτου συνιστά όχι μόνο έναν άχρηστο, αλλά και έναν αντιπαραγωγικό θεσμό. Το ζήσαμε στην πράξη.