Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.). Σχόλιο του χρήστη Βασίλης | 27 Απριλίου 2020, 00:03
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πρόθεση της κυβέρνησης μέσα από το κατατεθέν νομοσχέδιο να στελεχώσει κατά προτεραιότητα τις ΣΜΕΑΕ, ήτοι τα ειδικά σχολεία, θα επιφέρει ανάσχεση της ενταξιακής πολιτικής στην Ελλάδα, ενώ πλήττει βάναυσα το δικαίωμα των μαθητών με αναπηρία ή/και ε.ε.α. που επιθυμούν να φοιτούν στο σχολείο της γειτονιάς τους. Στην καλύτερη των περιπτώσεων το υπουργείο τους επιφυλάσσει υποστήριξη από μη σταθερό προσωπικό, αφού οι εκπαιδευτικοί (αλλά και το ειδικό επιστημονικό προσωπικό, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί) που θα εργαστούν στα θα είναι αναπληρωτές ΕΣΠΑ. Αντί να δώσει, λοιπόν, τη δυνατότητα σε όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να εργαστούν σε τμήματα ένταξης γενικών σχολείων για να πληρώσουν οργανικές θέσεις που υπάρχουν πια, και μάλιστα θεσμοθέτησε η παρούσα κυβέρνηση, το υπουργείο κάνει μια στροφή που μπορεί να χαρακτηριστεί το λιγότερο δυσεξήγητη.