• Σχόλιο του χρήστη 'Θεοδώρα' | 27 Απριλίου 2020, 00:59

    Μήπως το υπουργείο να σκεφτεί με ποια ουσιαστικά μέσα θα συμβάλλει στη βελτίωση της συμπεριφοράς και διαγωγής των παιδιών; Ψυχολογική - συμβουλευτική υποστήριξη χρειάζεται πρώτα, μάθηση δια του παραδείγματος, ενσυναίσθηση, επικοινωνία και διάλογος μεταξύ παιδιών και καθηγητών. Αποσύρει τις ευθύνες και την λήψη πρωτοβουλιών και είναι πολύ πιο εύκολο για όλους με μια μονοκοντυλιά να διαγράφονται προσωπικότητες...κοστίζει περισσότερο σε ανθρώπινο δυναμικό, κόπο και χρόνο η εις βάθος ενασχόληση με την ψυχική υγεία των παιδιών μας.