• Σχόλιο του χρήστη 'Πάλλας Μιλτιάδης' | 27 Απριλίου 2020, 01:29

    Αρχικά η ονομασία "Εκπαιδευτικός Εμπιστοσύνης" είναι άστοχη, διότι υπονοεί ότι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί του σχολείου δεν είναι εμπιστοσύνης. Δεν θα προτείνω κάποια άλλη ονομασία, επειδή θεωρώ εντελώς σε λάθος βάση το εγχείρημα και διόλου αποτελεσματικό. Η έλλειψη ειδικού προσωπικού στα σχολεία, που θα έπρεπε να διαχειρίζεται τα πολλαπλά θέματα των μαθητών, καλύπτεται ως τώρα από το δάσκαλο της τάξης στην Πρωτοβάθμια και τον υπεύθυνο καθηγητή τμήματος στη Δευτεροβάθμια.Επίσης οι μαθητές πλησιάζουν και άλλους εκπαιδευτικούς τους οποίους οι ίδιοι κρίνουν ότι μπορούν να εμπιστευτούν και να μιλήσουν για θέματα που τους προβληματίζουν. Σαφώς, είναι εκπαιδευτικοί που τους κάνουν μάθημα, τους γνωρίζουν καλά, έχουν επικοινωνία και νιώθουν ότι υπάρχει μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ τους. Σε μια σχολική μονάδα με 17-24 τμήματα, ας πούμε, οι 2 οριζόμενοι εκπαιδευτικοί, που σίγουρα δεν γνωρίζουν όλους τους μαθητές κ.λ.π. τι έργο θα επιτελέσουν, με πόσους μαθητές θα προλάβουν να ασχοληθούν και ποιες ώρες;Αν δεν μπορείτε να καλύψετε σωστά τις ανάγκες των μαθητών στα σχολεία, μην πετάτε τέτοια μπαλάκια ... οι εκπαιδευτικοί τη σήμερον ημέρα κάνουν τα πάντα στο σχολείο, μέχρι που σφουγγαρίζουν και όταν χρειαστεί, και σαφώς ασχολούνται με τα προβλήματα των μαθητών τους και δεν έχουν γυρίσει ποτέ την πλάτη ούτε σε μαθητή ούτε σε γονέα...ας μη μιλήσουμε δε για τους Διευθυντές, οι οποίοι συνεχώς με αυτά τα θέματα ασχολούνται.Έχουν όμως και τόσα άλλα πολλά να κάνουν. Αν θέλετε πράγματι να γίνει κάτι σωστά, διορίστε ψυχολόγους στα σχολεία. Στις σχολικές μονάδες με μεγάλο αριθμό μαθητών ένας δεν φτάνει. Αλλιώς αφήστε τα σχολεία ήσυχα.... πάντα οι εκπαιδευτικοί βρίσκουν τρόπους γιατί νοιάζονται για τους μαθητές τους.Πάντως, μη νομίζετε ότι μέχρι τώρα κάτι πρόσφεραν στα σχολεία τα ΚΕΔΥ ή τα ΚΕΣΥ.