Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Τράπεζα και άλλα τινά | 27 Απριλίου 2020, 09:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλημέρα σας, η προσπάθεια για να μπει η τράπεζα έρχεται για να συμπληρώσει το εξεταστοκεντρικό μοντέλο της εκπαίδευσης και όχι για την πραγματική αναβάθμισή της. Δεν είμαι αντίθετος στην εφαρμογή της αλλά πρέπει να συνδεθεί με τη μαθησιακή διαδικασία και αναβάθμιση του εκπαιδευτικού. Πιστεύω ότι με την τράπεζα θεμάτων θα πλουτίσουν τα ιδιωτικά σχολεία γιατί όπως έγινε το παρελθόν τα ιδιωτικά σχολεία είχαν γίνει φροντιστήρια και έλυναν μόνο θέματα και δεν κάναν άλλο μάθημα. Σε ιδιωτικά σχολεία είχε παρατηρηθεί ένα ακόμα πιο έξυπνο φαινόμενο να λύνουν οι καθηγητές τα θέματα την ώρα των εξετάσεων. Άλλο ευτράπελο ήταν ότι ο διευθυντής του ιδιωτικού δήλωνε ότι γράφανε οι μαθητές το μάθημα που έλεγε το υπουργείο, αλλά στην πραγματικότητα οι μαθητές γράφανε το μάθημα της προηγούμενης ημέρας με τα θέματα λυμένα. Τα θυμόσαστε αυτά; Η πραγματική αναβάθμιση θα έρθει όταν ο εκπαιδευτικός αναδειχθεί και του δοθεί σοβαρός ρόλος. Αν δηλαδή οι βαθμοί τετραμήνου είναι πραγματικοί και όχι μόνο 20άρια. Αυτό απαιτεί την πραγματική βαθμολογία από τα ιδιωτικά σχολεία και την σοβαρότητα των εκπαιδευτικών (που έχουν) στα δημόσια σχολεία. Αν ίσχυε αυτό τότε δεν θα είχαμε τα προβλήματα που έχουμε σήμερα με τον covid19 και δεν ξέρουμε αν και πότε θα γίνουν οι εξετάσεις εισαγωγής στο πανεπιστήμιο.