• Σχόλιο του χρήστη 'Alex' | 27 Απριλίου 2020, 13:53

    Ένσταση επί της περ. δ): "η περ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 66 του ν. 4589/2019 (Α’ 13)" Η προτεινόμενη κατάργηση ισχύος της αρχικής τριετίας των τελικών αξιολογικών πινάκων, έναντι της διετίας, κατά τον ν. 4589, πως μπορεί να γίνει αποδεκτή αναδρομικά από το ΑΣΕΠ για προκηρύξεις εκπαιδευτικών που ήδη τρέχουν, πόσω μάλλον, για την 2ΕΑ/2019, που οι διορισμοί έχουν ήδη γίνει; Επί τοις ουσίας, μια τέτοια προτεινόμενη ρύθμιση αφορά σε αλλαγή ενός όρου σε προκηρύξεις που έχουν ήδη λήξει, ως προς τις προθεσμίες υποβολής αιτήσεων. Επομένως, πως μπορεί να στηριχθεί νομικά μια τέτοια προτεινόμενη κατάργηση, με μια τέτοια αναδρομική ισχύ; Το σκεπτικό της κατάργησης μπορεί να είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και να ωφελεί πολλούς υποψηφίους εκπαιδευτικούς, αλλά αρκεί από μόνο του για να αλλάξει και το σκεπτικό του ίδιου όρου σε πολλαπλές προκηρύξεις εκπαιδευτικών, των οποίων οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες έχουν ήδη ανακοινωθεί ή/και αναμένονται; Υπενθυμίζεται πως στο κεφ. Ε, τεύχος ΑΣΕΠ 46/24.12.2019, για την προκήρυξη 2ΓΕ/2019, αναφέρεται το εξής: « Οι ανωτέρω πίνακες θα ισχύσουν για τα τρία σχολικά έτη που θα ακολουθήσουν τη λήξη του σχολικού έτους, κατά το οποίο θα λάβει χώρα η δημοσίευση των τελικών αξιολογικών πινάκων στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως». Είναι προφανές, ότι οι υποψήφιοι κάθε προκήρυξης δέχονται να λάβουν μέρος βάσει των όρων και των κριτηρίων της. Όταν οι όροι ή/και τα κριτήρια αλλάζουν, χωρίς πρότερη γνώση και μετά την λήξη της διαδικασίας των αιτήσεων, τότε μήπως καταλύεται «η αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης» (βλ. για παράδειγμα: https://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21770);