• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης' | 27 Απριλίου 2020, 15:48

    Αρχικά, η εμπιστοσύνη είναι κάτι το οποίο καλλιεργείται και εμπνέεται. Δε νομοθετείται. Επιπροσθέτως, οι αρμοδιότητες που θα έχει ο εν λόγω εκπαιδευτικός ΄΄εμπιστοσύνης΄΄, εμπίπτουν σε κλάδους όπως των ειδικών παιδαγωγών, των σχολικών ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών. Παρ΄όλο που υπάρχουν πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι όχι μόνο διαθέτουν τις ικανότητες αλλά είναι και κατάλληλα επιμορφωμένοι και εξειδικευμένοι ώστε να ασκήσουν τέτοια καθήκοντα, το λογικό θα ήταν να δημιουργηθεί σε κάθε σχολική μονάδα μια διεπιστημονική ομάδα που θα θα απαρτίζεται από τους προαναφερθέντες ειδικούς, η οποία σε συνεργασία με τον σύλλογο διδασκόντων θα επιλύει όποια παιδαγωγικά/συμπεριφορικά προβλήματα προκύπτουν και θα διοργανώνει ενημερώσεις και σεμινάρια πάνω σε κρίσιμα ζητήματα. Αντιθέτως, η ανάθεση των αρμοδιοτήτων αυτών σε έναν εκπαιδευτικό ο οποίος κατά την εργασία του στο σχολείο διδάσκει, ανατροφοδοτεί, συμβουλεύει, εμψυχώνει συναισθηματικά, εφημερεύει, επιλύει τα ζητήματα που προκύπτουν στην τάξη του ενώ κατ΄ οίκον διορθώνει γραπτά και προετοιμάζει τη διδασκαλία του, είναι προφανές πως μόνο αρνητικά αποτελέσματα θα έχει τόσο στην ποιότητα της διδασκαλίας όσο και στην ποιότητα της οποιαδήποτε υπηρεσίας του ως εκπαιδευτικός ΄΄εμπιστοσύνης΄΄.