Η ουσία βρίσκεται στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων. Πώς θα γίνει ορατό τι έχουν 'κατακτήσει' οι μαθητές στην Πληροφορική μέσα από γραπτή δοκιμασία; Μόνο θεωρία δηλαδή; Δεν θα ήταν προτιμότερη μία διαδραστική μορφή εξέτασης;
Αφού προτείνεται στο νομοσχέδιο η αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο γυμνάσιο, θα έπρεπε να συμπεριληφθεί και η Χημεία, καθώς αποτελεί βασικό μάθημα για πολλές σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και δεν πρέπει να υποβαθμίζεται.
Η ουσία βρίσκεται στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων. Πώς θα γίνει ορατό τι έχουν 'κατακτήσει' οι μαθητές στην Πληροφορική μέσα από γραπτή δοκιμασία; Μόνο θεωρία δηλαδή; Δεν θα ήταν προτιμότερη μία διαδραστική μορφή εξέτασης; Αφού προτείνεται στο νομοσχέδιο η αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο γυμνάσιο, θα έπρεπε να συμπεριληφθεί και η Χημεία, καθώς αποτελεί βασικό μάθημα για πολλές σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και δεν πρέπει να υποβαθμίζεται.