Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο ΛύκειοΣχόλιο του χρήστη Χρύσα Γρηγοριάδου | 27 Απριλίου 2020, 19:04
	| Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου | Creative Commons License  Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. | 
 
			
Η ουσία βρίσκεται στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων. Πώς θα γίνει ορατό τι έχουν 'κατακτήσει' οι μαθητές στην Πληροφορική μέσα από γραπτή δοκιμασία; Μόνο θεωρία δηλαδή; Δεν θα ήταν προτιμότερη μία διαδραστική μορφή εξέτασης; Αφού προτείνεται στο νομοσχέδιο η αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο γυμνάσιο, θα έπρεπε να συμπεριληφθεί και η Χημεία, καθώς αποτελεί βασικό μάθημα για πολλές σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και δεν πρέπει να υποβαθμίζεται.