• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΙΛ' | 27 Απριλίου 2020, 21:27

    Κατά την γνώμη μου η αυστηροποίηση της προαγωγής των μαθητών, η τράπεζα θεμάτων και η επαναφορά του χαρακτηρισμού της διαγωγής έρχονται σε αντίθεση με την κατάργηση της διάκρισης μεταξύ δικαιολογημένων και αδικαιολογήτων απουσιών ! Η κατάργηση αυτής της διάκρισης είχε ως αποτέλεσμα τα παιδιά να κάνουν περισσότερες απουσίες (τουλάχιστον στα σχολεία που πέρασα εγώ), να έχουμε λειψά τμήματα την πρώτη ώρα, να μην έρχονται σε διαγωνίσματα στο μέσο της ημέρας, να χάνουν την επαφή με το μάθημα και εν συνεχεία να κάνουν περισσότερο θόρυβο στην τάξη αφού πια δεν καταλαβαίνουν τίποτε και ακόμη περισσότερες απουσίες και να καθυστερεί και το μάθημα. Επιπλέον έπαψαν να έρχονται και οι γονείς, οι οποίοι ήταν πρακτικά υποχρεωμένοι να έρχονται για δικαιολόγηση απουσιών και τώρα πολλούς δεν τους βλέπεις παρά όταν είναι πολύ αργά: στις βαθμολογίες. Κανένα άλλο μέτρο που έχει παρθεί τα τελευταία χρόνια δεν άλλαξε τόσο πολύ τη δική μου σχολική ζωή μέχρι τώρα, όσο αυτό. Δεν χρειάζεται να καταγράφω δικαιολογητικά, έχω πολύ ελεύθερο χρόνο λόγω μη προσέλευσης γονέων, τα παιδιά όμως χαλαρώνουν και στο τέλος πατώνουν ! Τώρα τα αφήνουμε ελεύθερα προς χαλάρωση και μετά θα τα περιμένουμε στο τέλος με την ... παντόφλα ! Δεν είναι έτσι, το παιδί θέλει τη φοβέρα του για να στρωθεί ! Εδώ και ο γονέας θέλει τη φοβέρα του για να έλθει, αλλιώς λέει σήμερα έχω δουλειά και δεν μπορώ, την άλλη έχω πάλι δουλειά κ.ο.κ. Και το παιδί το ίδιο θα κάνει, σήμερα θα λείψω αλλά θα διαβάσω αύριο, την άλλη θα ξαναλείψω κι έχω καιρό, στο τέλος δεν καταλαβαίνει τίποτε από το μάθημα και έχει δυσκολότερη προαγωγή !