• Σχόλιο του χρήστη 'Θεολόγος Παρδαλίδης' | 26 Νοεμβρίου 2009, 12:17

    Είναι απαραίτητο να αξιοποιηθούν τα τεχνολογικά μέσα που είναι ευρέως διαδεδομένα στην εποχή μας, ώστε να δημιουργηθεί ένας μηχανισμός καταγραφής των ατομικών χαρακτηριστικών του κάθε εκπαιδευτικού. Έτσι θα μπορεί να συνδεθεί η υπηρεσιακή πορεία του εκπαιδευτικού με την ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ του με τρόπο αντικειμενικό. Όχι με την επαναφορά του επιθεωρητή ή ενός διευθυντή δικαστή, αλλά με την αξιοποίηση αντικειμενικών δεικτών τόσο γνωστικής κατάρτισης (π.χ. τίτλοι σπουδών, επιμόρφωση), όσο και παιδαγωγικής επάρκειας (π.χ. συγγραφικό έργο, δημοσιεύσεις), αλλά και παρακολούθησης της πορείας του εκπαιδευτικού σε κάθε σχολική μονάδα (απουσίες, συμμετοχή σε προγράμματα, εκδηλώσεις και δράσεις του σχολείου, κάλυψη της προβλεπόμενης ύλης, αξιολόγηση του από του μαθητές και τους γονείς τους, κ.λπ.). Τέλος, σημαντική θέση σε κάθε περίπτωση πρέπει να αποτελέσει και η ψυχολογική εκτίμηση των εκπαιδευτικών μέσα από ειδικά τεστ ή παρακολούθηση από ειδικούς. Μόνο όταν γίνουν αυτά τα βήματα και προσδιοριστούν ακριβώς οι ανάγκες του συστήματος μπορεί να δημιουργηθεί και ένα αποτελεσματικό σύστημα υπηρεσιακών μεταβολών.