• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Ζερνιώτη' | 28 Απριλίου 2020, 10:46

    Τα πειραματικά σχολεία αποτελούν για την χώρα μας, ιστορικές δομές. Σχετικά με την αλλαγή των σχολείων λοιπόν, από πειραματικά σε πρότυπα προκαλείται μια τεράστια αναστάτωση. Δικαιωματικά, το κάθε σχολείο περνάει τους μαθητές τους, αυτόματα στην επόμενη βαθμίδα χωρίς ψυχοφθόρες διαδικασίες. Στα πειραματικά γιατί επιλέγετε να γίνει το αντίθετο; Τα παιδιά αυτά έχουν μπει σε κλήρωση στην τρυφερή ηλικία των τεσσάρων χρόνων και έχουν στερηθεί την γειτονιά τους, για να έχουν μια πειραματική εκπαίδευση σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Είναι πολλές οι οικογένειες που επωμίζονται ένα μεγάλο κόστος μεταφοράς των μαθητών. Τα παιδιά από την άλλη, στερούνται αρκετό, από τον προσωπικό τους χρόνο για να βρίσκονται εκεί. Δεν είναι σωστό στην ζωή των παιδιών να κυριαρχεί ένα μόνιμο άγχος, για το αν θα συνεχίσουν να φοιτούν στο σχολείο τους και στο τέλος να απογοητεύονται αν κάποιο δεν καταφέρει να γράψει καλά. Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο κοινωνικά, είναι άδικο και παράλογο! Τα πειραματικά σχολεία έχουν ένα τεράστιο ποσοστό επιτυχίας στις εισαγωγικές εξετάσεις και πρέπει να τα ενισχύσετε και να τα αναβαθμίσετε, όχι να τα εξουδετέρωσετε! Απαιτούμε να διατηρηθεί ο ιστορικός χαρακτήρας αυτών των σχολείων. Είναι απαράδεκτο κάθε φορά με τον εκάστοτε υπουργό κυβέρνησης, το πρωταρχικό σας, μέλημα, να είναι: να διαλύσετε την παιδεία!