• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΘΗ Μ.' | 28 Απριλίου 2020, 23:39

    Αξιότιμη κα Υπουργέ, με τις αρνητικές επιπτώσεις του Covid-19, εκφράζουμε την ανάγκη για άμεσες Προσλήψεις Υγιεινολόγων (ΤΕ), ΠΕ 87.10 ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ως Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών. Παράλληλα, αντικείμενα των Υγιεινολόγων, λόγω της ομαδοποίησης, αναθέτονται γενικά στο ΠΕ 87 με αποτέλεσμα να ευνοούνται οι υπόλοιπες ειδικότητες και οι Υγιεινολόγοι να βρίσκονται εκτός της Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τους πίνακες προσλήψεων αναπληρωτών του Υπουργείου Παιδείας και μετά από προσεκτική διερεύνηση μάλιστα όλων των προηγουμένων ετών. Η ειδίκευση μας στην Αγωγή Υγείας,την Υγιεινή, τις Πρώτες Βοήθειες, την Υγεία και την Διατροφή και την προστασία στο Εργασιακό Περιβάλλον ¨Υγιεινή και Ασφάλεια της Εργασίας¨ είναι και αυτή δεδομένη και επιβεβαιωμένη στην πράξη και στην κοινωνία.Τον Κωδικό μας ΠΕ 87.10 ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ τον χρησιμοποιείτε μόνο στη Β’ Ανάθεση του μαθήματος ‹‹Ανατομία – Φυσιολογία ›› του Τομέα Υγείας- Πρόνοιας- Ευεξίας των Επαγγελματικών Λυκείων. Επομένως κρίνεται απαραίτητη η ενσωμάτωση του κλάδου μας ως εκπαιδευτικό προσωπικό στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ώστε να συνεισφέρουμε προς την επίτευξη των στόχων της εκπαίδευσης ως προς την δημιουργία συνειδητοποιημένων πολιτών με γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις σε θέματα που άπτονται της Δημόσιας Υγείας. Με στόχο την προάσπιση και προαγωγή της ψυχικής και σωματικής υγείας και της κοινωνικής ευεξίας των μαθητών, αφενός με την ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων τους και της κριτικής τους σκέψης, αφετέρου με την αναβάθμιση του φυσικού και κοινωνικού τους περιβάλλοντος τους. Και από την άποψη αυτή θεωρούμε ότι η Δημόσια Υγιεινή είναι ένα πεδίο το οποίο θα μας ακολουθεί δια βίου, άρα αν καλλιεργηθεί από τις μικρές ηλικίες, θα δημιουργηθούν πολίτες με αίσθηση ευθύνης στην Δημόσια Υγιεινή με στόχο στην πρόληψη και βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων. Η Δημόσια Υγιεινή επίσης συνδέεται με τη ζωή του σχολείου καθημερινά αφού προάγει την υγεία σε όλα τα επίπεδα ξεκινώντας από την υγιεινή και ασφάλεια των σχολικών κτιρίων, την αισθητική των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων του σχολείου, την εφαρμογή καινοτόμων δράσεων και κυρίως εστιάζει στις καλές διαπροσωπικές σχέσεις όχι μόνο ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές αλλά ανάμεσα σε όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.