• Σχόλιο του χρήστη 'Α.Γ.' | 28 Απριλίου 2020, 23:40

    Υπηρετώ με πενταετή θητεία σε νυν Πειραματικό και πρώην Πρότυπο. Μπήκα με τον νόμο 3966 και μετά από αξιολόγηση. Έχασα την οργανική μου θέση όπως όριζε ο νόμος, αλλά δεν πήρα ποτέ προτεραιότητα για οργανική στο νομό του Πρότυπου Σχολείου, ούτε το επίδομα που όριζε ο νόμος. Δούλεψα και Σάββατα και Κυριακές και μεσημέρια για τις δράσεις όπως όριζε ο νόμος. Οι συνθήκες είναι σκληρές και αυτό το επιβεβαιώνει το γεγονός ότι φέτος δεν ήθελαν να έρθουν καθηγητές στο σχολείο για αναπλήρωση ωρών(αλλάξαμε 5 καθηγητές μέχρι να μείνουν κάποιοι). Ο επόμενος νόμος που έγινε το Πάσχα του 2019 μας έδινε οργανική, αλλά δεν εφαρμόστηκε. Τώρα τροποποιείται ο νόμος 3966 κατά τη γνώμη μου με περισσότερα προβλήματα: -Οι καθηγητές που μπήκαν με τον 3966 θα δυσκολευτούν να πάρουν οργανική θέση ανάλογη αυτής που όριζε ο νόμος με τον οποίον μπήκαν. Δηλαδή όσοι επέλεξαν να αξιολογηθούν και να χάσουν την οργανική τους θέση σύμφωνα με τον νόμο, είναι σε δυσμενή θέση. -Οι καθηγητές που βρίσκονται σε νομούς που δεν έχουν Πειραματικά ή Πρότυπα Σχολεία δεν έχουν τη δυνατότητα να μπουν σε αυτά (υπάρχουν ειδικότητες που αργούν πολλά χρόνια για να μπουν σε ανάλογο νομό). -Οι καθηγητές αυξημένων προσόντων που βρίσκονται σε Πρότυπα ή Πειραματικά δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα εξέλιξης με τους άλλους καθηγητές που βρίσκονται σε άλλα σχολεία (π.χ. απόσπαση σε Πανεπιστήμιο). Προτείνω -ο σύλλογος καθηγητών να κάνει αίτηση αν θέλει το σχολείο να γίνει Πρότυπο ή Πειραματικό -να υπάρχουν κριτήρια για να γίνουν τα σχολεία Πρότυπα ή Πειραματικά -οργανικές θέσεις σε Πρότυπα και Πειραματικά κατόπιν αξιολόγησης.