• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΛΟΔΗΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ' | 29 Απριλίου 2020, 08:51

    Στην εισηγητική έκθεση αναφέρεται: "η λειτουργία της Τ.Θ.Δ.Δ. εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός πιο συνεκτικού συστήματος αποτίμησης της προόδου των μαθητών, βάσει αντικειμενικών κριτηρίων αξιολόγησης, καθώς και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό εν γένει, ιδίως μέσω της εξαγωγής χρήσιμων στοιχείων επί αντικειμενικής βάσης". Η Τράπεζα Θεμάτων δεν εξασφαλίζει ότι θα γίνεται αντικειμενική αξιολόγηση. Σε κάθε γραπτό μπορεί να μπει ότι βαθμό αποφασίσει ο εκπαιδευτικός που το διορθώνει και όχι ο πραγματικός βαθμός. Μπορεί το γραπτό να είναι για 3 και να μπει π.χ. βαθμός 6 ή 8 ή 10 . Το πρόβλημα δεν είναι τα θέματα που μπαίνουν άλλα τη βαθμός μπαίνει. Μόνο αν τα γραπτά διορθωθούν από εκπαιδευτικό που δεν γνωρίζει τον μαθητή θα μπει ο κανονικός βαθμός (όπως στις Πανελλαδικές) . Η Τ.Θ.Δ.Δ. δεν κακό να υπάρχει αλλά όχι να είναι δεσμευτική η χρήση της. Δεν νομίζω ότι θα αναβαθμίσει το εκπαιδευτικό έργο. Γενικά πάντως σε όλο το Νομοσχέδιο επιχειρείται η επαναφορά ενός εξεταστοκεντρικού εκπαιδευτικού συστήματος. Διαφωνώ πλήρως! Είμαι υπέρ του συστήματος Φιλανδίας : Γραπτές εξετάσεις μόνο στη Γ Λυκείου. Κατάργηση όλων των γραπτών προαγωγικών εξετάσεων. Καλοδήμος Δ. Υπεύθυνος Φυσικός, ΣΕΠ ΚΕΣΥ Φθ/θας,