• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτριος' | 29 Απριλίου 2020, 10:16

    Αξιολόγηση Ως εκπαιδευτικός δεν έχω εκ των προτέρων πρόβλημα με την ουσιαστική αξιολόγηση τόσο της υπαλληλικής μου συνέπειας όσο και της επιστημονικής μου επάρκειας. Καταθέτω κάποιους προβληματισμούς: 1. Ως προς την υπαλληλική συνέπεια των εκπαιδευτικών έχω να παρατηρήσω ότι στα 22 χρόνια υπηρεσίας μου δεν έχω συναντήσει περιπτώσεις πέραν των πέντε ή έξι αδιάφορων συναδέλφων. Κοπάνες και αδιαφορία πρέπει να είναι αδιανόητες. Ούτως ή άλλως όμως ο Διευθυντής πρέπει να την ελέγχει. Την ελέγχει όμως ή λειτουργεί «συναδελφικά»; Και του Διευθυντή η συνέπεια πώς θα ελέγχεται; 2. Έχω διαπιστώσει στην καριέρα μου ότι η εμπειρία στη μάχιμη τάξη είναι αναντικατάστατη. Επίσης η συμμετοχή κάποιου στις αξιολογικές διαδικασίες ως βαθμολογητή είναι μια γνώση και εμπειρία ανεκτίμητη. Μπορεί να υποκατασταθεί από «χαρτιά», δηλαδή μεταπτυχιακά και «μεταπτυχιακά»; Είναι δυνατόν η κατάθεση ψυχής στην τάξη να θεωρηθεί υποδεέστερη από ένα «χαρτί» αποκτημένο πολλές φορές από «σκοτεινές» πηγές; 3. Με βάση το παραπάνω, γνωρίζει το υπουργείο ότι «κυκλοφορούν» μεταπτυχιακά και διδακτορικά από ιδρύματα όπου πληρώνεις και απλά με ένα ταξιδάκι πας και παίρνεις το πτυχίο σου ή σου έρχονται ακόμη και στο σπίτι; Ειδικά στη «φάμπρικα» της ειδικής αγωγής γίνεται κόλαση! Προσοχή δεν ισοπεδώνω όλα τα κτηθέντα προσόντα συναδέλφων από όλα τα ιδρύματα. Απλά χρειάζεται προσοχή και φυσικά αξιολόγηση.