• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ Δ.' | 29 Απριλίου 2020, 12:17

    Αν και γενικότερα είμαι υπέρ της αυστηρής και συνεχούς προσπάθειας για καλυτέρευση της Δημόσιας εκπαίδευσης, θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση όσον αφορά την Τράπεζα Θεμάτων. Αφού οι βαθμοί στις τάξεις του Λυκείου θα υπολογίζονται σκεφτείτε πόση πίεση θα δέχονται οι καθηγητές ώστε να βάλουν όλο και υψηλότερους βαθμούς, πόσο μόνιμο άγχος θα δημιουργείται στα παιδιά, ενδεχομένως να επηρεάσει αυτό και τις σχέσεις τους με τους καθηγητές τους (αν κάποιος είναι αυστηρός ή δίκαιος και δε βάζει μεγάλος βαθμούς ) , και πόσο μεγάλη αδικία θα υφίστανται τα παιδιά του Δημοσίου σχολείου σε σχέση με αυτά των Ιδιωτικών, όπου όλοι ξέρουμε ότι οι βαθμοί μπαίνουν αέρα όπως συνηθίζει να λέγεται. Ακόμα θα ήθελα να ρωτήσω πώς θα γίνονται οι εξετάσεις στις προαγωγικές του Λυκείου ? Πώς όλα τα σχολεία θα έχουν τα ίδια θέματα από την Τράπεζα θεμάτων γιατί προφανώς αν κάθε σχολείο τραβά διαφορετικά θέματα τότε είναι καθαρά θέμα τύχης ο βαθμός που θα πάρει ο κάθε μαθητής που πάει σε διαφορετικό σχολείο ενώ ταυτόχρονα θα ανταγωνίζεται όλους τους άλλους που πηγαίνοντας σε ένα άλλο σχολείο που έτυχαν ευκολότερα θέματα κατευθείαν θα μειονεκτεί. Πιστεύω ότι η ισονομία και η με κανένα τρόπο αίσθηση αδικίας στα παιδιά όσον αφορά το μέλλον τους πρέπει να είναι άμεση προτεραιότητα του υπουργείου. Ευχαριστώ για το χώρο σας και την κατανόησή σας.