• Σχόλιο του χρήστη 'Καραθανάση Άννα' | 29 Απριλίου 2020, 12:54

    Νομοθετείται η εμπιστοσύνη; Έτσι φαίνεται… Με απόφαση του ΣΕΕ, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή/τριας της Σχολικής Μονάδας και πρόταση του Σ.Δ. αποκτά το σχολείο εκπαιδευτικό/ους εμπιστοσύνης!! Ο Ε.Ε. επιμορφώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και συνεπικουρείται στο έργο του από τον ΣΕΕ, τον Δ/ντή/τρια του σχολείου, το ΚΕΣΥ, τα μέλη του Σ.Δ., τον Δ/ντή/τρια Εκπαίδευσης! Ο ΕΕ με τη σειρά του μετά ενημερώνει, καθοδηγεί, κ.τ.λ και διαχειρίζεται διάφορα ζητήματα που απασχολούν τη σχολική μονάδα (για παράδειγμα σχολικό εκφοβισμό ή ακραίες συμπεριφορές)Μόνο ως κίνηση εντυπωσιασμού μπορεί να ληφθεί και όχι ουσίας γιατί αν δούμε αναλυτικά τα επιμέρους ζητήματα που καλείται να διαχειριστεί είναι αρμοδιότητες άλλων ειδικοτήτων. Μόνο ο δάσκαλος της τάξης στην Α/θμια και ο υπεύθυνος τμήματος στη Β/θμια μπορεί να έχει και τον έχει όλα αυτά τα χρόνια έστω και χωρίς τίτλο! Τα σχολεία χρειάζονται ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής! Η θεσμοθέτηση του ρόλου του ΕΕ μόνο σύγχυση ρόλων και καθηκόντων θα επιφέρει.