• Σχόλιο του χρήστη 'Αλεξανδρα' | 29 Απριλίου 2020, 19:31

    Ναι στο μητρώο των εκπαιδευτών ΙΕΚ το οποίο όμως θα πρέπει να καταρτιστεί με βάση τις σύγχρονες ανάγκες και όχι τους ξεπερασμένους οδηγούς σπουδών που ευνοούν συγκεκριμένους κλάδους και αποκλείουν κάποιους άλλους. Η σύνταξη των Οδηγών σπουδών, έγινε από μεμονωμένα άτομα ή ομάδες και το τελικό αποτέλεσμα στερείται διεπιστημονικής προσέγγισης και εκπαιδευτικής και επιστημονικής εγκυρότητας. Οι αναθέσεις μαθημάτων που προκρίνονται δεν λαμβάνουν υπόψιν την εργασιακή πραγματικότητα, τομέας σημαντικός για τα ΙΕΚ. Ως αποτέλεσμα, πολλοί/ες εκπαιδευτές/τριες, με χρόνια εμπειρίας στα Δ.Ι.Ε.Κ και υψηλή ειδίκευση στο αντικείμενό τους, αποκλείστηκαν άδικα από τις αναθέσεις των μαθημάτων και στερήθηκαν το δικαίωμα στην εργασία. Παράλληλα είναι σαφής η υποβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών, εφόσον συγκεκριμένα επιστημονικά πεδία δεν καλύπτονται πλήρως. Ελπίζω το νέο μητρώο πριν καταρτιστεί να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή και να γίνει διάλογος για τις αναθέσεις μαθημάτων. Ειδικά οι βιολόγοι έχουν αδικηθεί κατάφωρα καθώς αποκλείστηκαν από την ανάθεση διδασκαλίας σχεδόν όλων των μαθημάτων της Ομάδας Προσανατολισμού Υγείας και Πρόνοιας, της Ομάδας Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής και κάποιων ακόμα τομέων. Ο αποκλεισμός έγινε παρά το γεγονός ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ενοτήτων άπτονται άμεσα του γνωστικού αντικειμένου των Βιολόγων, λαμβάνοντας υπόψιν τα προγράμματα σπουδών των 7 Τμημάτων ΑΕΙ. Μαθήματα όπως Μικροβιολογία, Βιοχημεία, Κλινική βιοχημεία, Βασικές Βιολογικές Έννοιες, Αποστείρωση, Ανατομία, Φυσιολογία, Υγιεινή, Ανοσολογία, Μυκητολογία, Ιολογία, κλπ., τα οποία διδάσκονταν όλα τα προηγούμενα έτη από Βιολόγους έχουν αυθαίρετα ανατεθεί σε άλλες ειδικότητες.