• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος Περιβολάρης' | 29 Απριλίου 2020, 22:48

    Οι οδηγοί σπουδών, ωρολόγια προγράμματα και αναθέσεις όταν θα έρθει η ώρα θα πρέπει να γίνουν με το σωστό τρόπο. Βέβαια έχουν ήδη βελτιωθεί αρκετά και είναι σε καλό σημείο. Εξαίρεση αποτελούν δυστυχώς ειδικότητες που δεν έχουν ακόμη οδηγό σπουδών. Όσον αφορά στη φίλη μου τη βιολόγο έχω να της πω ότι δεν είναι η μόνη ειδικότητα που αδικήθηκε, οι χημικοί τρέχαμε και δεν φτάναμε. Για Βιοχημεία και Κλινική Βιοχημεία δε συμφωνώ διότι, για να διδάξεις αυτά τα μαθήματα θα πρέπει να έχεις πολύ καλές γνώσεις χημείας, που οι βιολόγοι αν και τη διδάσκονται στο πανεπιστήμιο (όχι βέβαια τόσο αναλυτικά) δε σημαίνει ότι μπορούν να διδάξουν βιοχημεία, η οποία απαιτεί να παίζεις την οργανική χημεία στα δάχτυλα, μιλάμε για απαιτητικό μάθημα. Άλλωστε βιοχημεία διδάσκονται και άλλα τμήματα όπως οι Τεχνολόγοι τροφίμων. Και στο χημικό διδαχθήκαμε φυσικές και μαθηματικά, αυτό δε σημαίνει ότι μπορούμε να τα διδάξουμε κιόλας. Ανατομία το πρώτο λόγο θα έχει ο ιατρός, ξεκάθαρα. Στα υπόλοιπα που λες συμφωνώ 100 %. Η ουσία είναι ότι καλώς έγινε το μητρώο, είναι κάτι που όλοι το θέλαμε, σειρά έχει η αξιολόγηση των καθηγητών και γιατί όχι να υπάρχει και συνέντευξη ώστε το κάθε ΙΕΚ - διοίκηση, να είναι σε θέση να γνωρίζει το ποιον του ανθρώπου που δύναται να συνεργαστεί αλλά και το know-how του. Αυτό το λέω γιατί πολλές φορές ούτε τα τυπικά προσόντα ούτε η προϋπηρεσία (όσα χρόνια και να έχεις) αρκούν, για να γνωρίζει ο άλλος αν μπορείς να διδάξεις αλλά και αν κατέχεις την επιστήμη σου ή την τέχνη σου. Είναι η συνισταμένη όλων αυτών αλλά και χαρακτήρα και φυσικά θέμα χημείας..