• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑΝΘΗ Δ' | 10 Δεκεμβρίου 2010, 00:56

    1. Δεν γνωρίζω ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου, αλλά πιστεύω ότι αυτός πρέπει να επιβαρυνθεί με νέες υποχρεώσεις και να προσφέρει τις συμβουλευτικές του υπηρεσίες όποτε τις έχουν ανάγκη οι νεοδιοριζόμενοι εκπαιδευτικοί. 2. Οι ειδικές ανάγκες που διαμορφώνονατι σε κάποιο τμήμα απορρέουν από το χαρακτήρα και την ικανότητα διαχείρισης του εκάστοτε εκπαιδευτικού. Αυτό, πώς είναι εφικτό να το διορθώσει ο μέντορας? Ποιός εγγυάται ότι θα ακολουθήσει/συμβουλέψει για την πιο αποτελεσματική πρακτική? Οι κοινωνικές αλλαγές και η κουλτούρα των νέων μαθητών ίσως είναι πιο κοντά με τις εμπειρίες και τις σπουδές των νεότερων εκπαιδευτικών, και επομένως απλά το κριτήριο της προϋπηρεσίας του μέντορα να μην είναι επαρκές. Εδώ πολλές φορές, παρά την σχετική εμπειρία δεν είναι ικανή ούτε η διεύθυνση του σχολείου να γνωρίζει στοιχειώδη προβλήματα των επιμέρους τμημάτων. Γιατί να τα γνωρίζει και μάλιστα να έχει την ικανότητα να τα αναλύει και να τα επιλύει ο μέντορας? Για να μπορεί να είναι αποτελεσματικός ένας τέτοιος ρόλος, ίσως θα πρέπει απλά να διορισθεί σε κάθε σχολείο ένας επιστήμονας ψυχολόγος και μόνο αυτός να δώσει σοβαρές κατευθύνσεις σε δύσκολα θέματα που μπορεί να αντιμετωπίζει κάποιο ή ομάδα παιδιών. 3.Τέλος, μια παρατήρηση που την έχω θέσει ξανά στο υπουργείο και είναι άσχετη με την παρούσα διαβούλευση: ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΕΝΤΑΞΕΤΕ ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟ SITE ΣΑΣ? ΔΗΜΙΟΎΡΓΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΝΈΟ SITE, ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ... Μήπως θα πρέπει να φροντίσετε και εσείς για το δικό σας μέντορα?