• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΣΙΠΟΔΑ ΕΥΤΥΧΙΑ' | 30 Απριλίου 2020, 14:41

    Σχετικά με το άρθρο 40 θα ήθελα να σας επισημάνω, όσον αφορά τους διακριθέντες μαθητές σε Διεθνή, Ευρωπαϊκή και Βαλκανική Ολυμπιάδα Ρομποτικής τα ακόλουθα. α) Η Ρομποτική δεν αναπτύσσει μόνο στοχευμένες εφαρμογές Πληροφορικής αλλά και Μαθηματικών, Μηχανικής ,Φυσικής. Λογίζεται ως βράβευση σε όλα τα παραπάνω. β) Με την υφιστάμενη κατάσταση μόνο τα παιδιά τα οποία ανήκουν στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο (Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής) μπορούν να κάνουν χρήση του άρθρου 40 ενώ αποκλείονται από αυτό παιδιά που επιθυμούν να ακολουθήσουν το 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες). γ)Η Ρομποτική δεν είναι κατ΄εξοχήν μάθημα της Πληροφορικής αλλά επίσης κατά μεγάλο ποσοστό αφορά και τους κλάδους των Πολυτεχνικών και Μηχανικών Σχολών π.χ. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ,ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ , ΦΥΣΙΚΗΣ, ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ και πολλές άλλες σχολές οι οποίες βρίσκονται στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο και σύμφωνα με τον οδηγό σπουδών της κάθε σχολής βασικό μάθημα έχουν τη ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ. δ)Επίσης δεν είναι τυχαίο ότι ομάδες που έχουν διακριθεί τόσο σε Διεθνές όσο και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο είναι φοιτητές από σχολές του 2ου Επιστημονικού Πεδίου π.χ. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ (Ερευνητική ομάδα της σχολής ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΕΜΠ) με 3 βραβεία και 10η παγκόσμια θέση το 2014. Τέλος σας υπενθυμίζω ότι το προηγούμενο από το τωρινό σύστημα Πανελληνίων εξετάσεων έδινε τη δυνατότητα στα παιδιά του 2ου Επιστημονικού Πεδίου να επιλέξουν και ένα πέμπτο μάθημα όπως την ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.