• Σχόλιο του χρήστη 'Νεκταρία' | 30 Απριλίου 2020, 16:57

    Κυρία υπουργέ, γιατί επιμένετε στην υποβάθμιση των μαθημάτων με κοινωνικό περιεχόμενο και προβληματισμό; Θέλετε μια σύγχρονη παιδεία στα βήματα μιας κοινωνίας που αλλάζει ραγδαία. Και τί κάνετε; Επαναφέρετε τα Λατινικά, μια άχρηστη και ανούσια γνώση για τους Έλληνες μαθητές του 21ου αιώνα αλλά καταργείτε την Κοινωνιολογία η οποία μπορεί να προσφέρει τροφή για σκέψη και προβληματισμό. Ενθαρρύνετε την αποστήθιση στείρας γνώσης και καταδικάζετε την καλλιέργεια του πνεύματος. Μήπως τελικά αυτό είναι το ζητούμενο για εσάς; Καταδικάζετε στην πυρά, σαν άλλη Ιερά Εξέταση, την κριτική σκέψη και τον γόνιμο προβληματισμό. Μήπως να περιμένουμε έναν νέο Μεσαίωνα στην Παιδεία; Έχουν διατυπωθεί δεκάδες επιχειρήματα υπέρ της παραμονής του μαθήματος της Κοινωνιολογίας στις Πανελλαδικές εξετάσεις και του εμπλουτισμού του σχολικού προγράμματος με αντίστοιχου περιεχομένου μαθήματα. Οι μαθητές της β΄ γυμνασίου δεν έχουν κανένα κοινωνικο-πολιτιστικό μάθημα στο πρόγραμμα τους. Ισχυρίζεστε ότι δεν ισοδυναμεί η απομάκρυνση της Κοινωνιολογίας από τις πανελλήνιες υποβάθμιση της. Τότε γιατί την αντικαθιστάτε με τα Λατινικά; Γιατί αποκαλείτε τα λατινικά "βάση της θεωρητικής εκπαίδευσης". Δεν θα διατυπώσω, κυρία υπουργέ, για άλλη μία φορά τα επιχειρήματα υπέρ της Κοινωνιολογίας. Το έχουν κάνει πριν από εμένα, εκατοντάδες άνθρωποι και φορείς διαφορετικών ειδικοτήτων και προσανατολισμών. Θα ρωτήσω ποια είναι τα δικά σας επιχειρήματα με τα οποία θεωρείτε τα λατινικά βασική και ουσιαστική γνώση και επιμένετε τόσο σθεναρά στην επιβολή τους.