• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Γιαννόπουλος' | 30 Απριλίου 2020, 18:23

    Σχετικά με το άρθρο 40 και συγκεκριμένα όσο αναφορά τους διακριθέντες μαθητές σε ΟΛΥΜΠΙΑΔΕΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ θα ήθελα να επισημάνω τα παρακάτω. Η ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ δεν είναι σωστό να λογίζεται ΜΟΝΟ ως μάθημα της πληροφορικής καθώς είναι ένα αντικείμενο που εκτός από την πληροφορική συμπεριλαμβάνει τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ τη ΦΥΣΙΚΗ και τη ΜΗΧΑΝΙΚΗ. Έτσι οι μαθητές, οι οποίοι έχουν καταφέρει να διακριθούν σε ολυμπιάδες ρομποτικής θα πρέπει να ωφελούνται ακόμα και αν επιλέξουν το 2ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ (θετικές και τεχνολογικές επιστήμες) καθώς ΜΟΝΟ από αυτό το πεδίο δίνεται η δυνατότητα εισαγωγής σε πολυτεχνικές και μηχανικές σχολές, οι οποίες έχουν ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (π.χ. ηλεκτρολόγων μηχανικών και μηχανικών ηλεκτρονικών υπολογιστών - μηχανικών πληροφορικής, υπολογιστών και τηλεπικοινωνίων, ψηφιακών συστημάτων , φυσικής, εφαρμοσμένης πληροφορικής και πολλές άλλες.) Συνεπώς ΔΕΝ θα πρέπει η βράβευση να ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥ 4ου ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ (Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής), καθώς όπως προανέφερα η ρομποτική ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ’ ΕΞΟΧΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ αλλά εστιάζει περισσότερο σε μαθήματα, τα οποία μελετώνται-διδάσκονται σε σχολές του 2ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ. Επίσης να σημειωθεί πως η ρομποτική συνδέεται πολλές φορές ακόμα και με την ιατρική (ρομποτική ιατρική). Συμπεραίνοντας, το άρθρο 40 μπορούν μέχρι τώρα να το χρησιμοποιήσουν μόνο μαθητές που έχουν ακολουθήσει το 4ο Επιστημονικό πεδίο, ενώ αποκλείονται οι μαθητές που θέλουν να ακολουθήσουν το 2ο (ακόμα και το 3ο ) επιστημονικό πεδίο, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ “ΚΟΝΤΑ” ΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ.