Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Πετρος Δημητρακόπουλος, Φιλόλογος | 1 Μαΐου 2020, 08:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Βασικό επιχείρημα κατά της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας μπορεί να είναι η θέση της L. Crehan (1) ότι η αυτονομία των σχολείων περιορίζεται από την υπερβολική σημασία σε εξετάσεις γενικού χαρακτήρα ∙ «όπου συμβαίνει αυτό, η ελευθερία στην ερμηνεία του εθνικού προγράμματος χάνει το νόημά της, αφού οι εκπαιδευτικοί θα διδάσκουν με βάση την ύλη των εξετάσεων ή τα θέματα εξετάσεων παλαιότερων ετών» . (1)Στο Κεφάλαιο 17 (σσ. 314-315) του βιβλίου της CREHAN, L. (2016). Φυτώρια Ευφυΐας – Ένα ταξίδι στα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα του κόσμου. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.