Προτείνεται να οργανώνεται επιμόρφωση
• από επιστήμονες ειδικούς στην Σχολική Ψυχολογία, στην Καθοδήγηση Μαθητών, στην Οικογενειακή Συμβουλευτική
• για όλους τους Υπεύθυνους Καθηγητές Τμημάτων (1 ανά τμήμα)
• εντός του 1ου τριμήνου/τετραμήνου κάθε σχολικού έτους.
Κάθε Υπεύθυνος Καθηγητής Τμήματος εκ του ρόλου του (πρέπει να) είναι Εκπαιδευτικός Εμπιστοσύνης.
Καλό είναι να μην δημιουργούνται υπο-επίπεδα διοίκησης με χωριστούς «Εκπαιδευτικούς Εμπιστοσύνης».
Υπάρχει λεκτικός πληθωρισμός στο κείμενο του άρθρου.
Προτείνεται να οργανώνεται επιμόρφωση • από επιστήμονες ειδικούς στην Σχολική Ψυχολογία, στην Καθοδήγηση Μαθητών, στην Οικογενειακή Συμβουλευτική • για όλους τους Υπεύθυνους Καθηγητές Τμημάτων (1 ανά τμήμα) • εντός του 1ου τριμήνου/τετραμήνου κάθε σχολικού έτους. Κάθε Υπεύθυνος Καθηγητής Τμήματος εκ του ρόλου του (πρέπει να) είναι Εκπαιδευτικός Εμπιστοσύνης. Καλό είναι να μην δημιουργούνται υπο-επίπεδα διοίκησης με χωριστούς «Εκπαιδευτικούς Εμπιστοσύνης». Υπάρχει λεκτικός πληθωρισμός στο κείμενο του άρθρου.