• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Γκιλής' | 1 Μαΐου 2020, 09:45

    Ποιος ο λόγος να επωμισθεί ο κρατικός προϋπολογισμός (ή να μειωθούν τα κονδύλια της παιδείας σε άλλα επείγοντα θέματα) με ένα κόστος αμφιβόλου επιτυχίας (όπως έδειξε η πρώτη της υλοποίηση); Τι θα κερδίσει πρώτα ο μαθητής και δεύτερον η κοινωνία από αυτό το μέτρο; Αντίθετα τα παιδιά μας θα επιβαρυνθούν με πρόσθετο κόπο, άγχος και ένταση χωρίς αντάλλαγμα. Μπορούμε επιτέλους να σκεφτούμε τα παιδιά και όχι τη βελτιστοποίηση του συστήματος που είναι αμφίβολη; Ο μόνος λόγος που θα ήταν αποδεκτό ως μέτρο θα ήταν αν ταυτόχρονα θεσμοθετείται και η ελεύθερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς εξετάσεις. Πραγματικά αναρωτιέμαι σε ποιο σύστημα άλλης προηγμένης δυτικής χώρας ισχύει η τράπεζα θεμάτων και ταυτόχρονα τα παιδιά εξετάζονται για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση;