• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφια' | 1 Μαΐου 2020, 13:11

    Το μητρώο εκπαιδευτών ΙΕΚ πρέπει να εξυπηρετεί τα συμφέροντα του θεσμού της επαγγελματικής κατάρτισης. Η υψηλή ποιότητα επαγγελματικής κατάρτισης όμως εξασφαλίζεται όταν υπάρχει σεβασμός και αξιοπρέπεια προς τον εκπαιδευτή, ο οποίος είναι εργαζόμενος. - Τα ΙΕΚ να μην ανήκουν σε ΝΠΙΔ (ΙΝΕΔΙΒΙΜ) αλλά απευθείας στο Υπουργείο παιδείας όπως όλες οι δημόσιες εκπαιδευτικές μονάδες. - Ιδανικά μόνιμοι διορισμοί. - Επιλογή εκπαιδευτών και αναθέσεις από κεντρική υπηρεσία και όχι από την κάθε εκπαιδευτική μονάδα ξεχωριστά (στα πρότυπα των αναπληρωτών). Να σταματήσει η "παντοδυναμία" των διευθυντών. - Συμβάσεις εργασίας για κατοχύρωση εργασιακών δικαιωμάτων. - Αποκλεισμός δημοσίων υπαλλήλων - συνταξιούχων. Υπάρχει πλήθος εκπαιδευτών με εξαιρετικά βιογραφικά και πολλή εργασιακή εμπειρία. Επιπλέον για πιο ποιοτική κατάρτιση: - Οδηγοί σπουδών με τη συμβολή των επαγγελματικών συλλόγων φορέων της εκάστοτε ειδικότητας και τη συμβολή του τριτοβάθμιου ιδρύματος που πιθανά να σχετίζεται η ειδικότητα. - Εργαστήρια πλήρως εξοπλισμένα. - Αξιοποίηση συγγραμμάτων ΕΠΑΛ - ΤΕΕ όπου αυτά μπορούν να φανούν χρήσιμα.