• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ' | 1 Μαΐου 2020, 19:19

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ Α. ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ: 1. Για ποιο λόγο βάζετε όρους συμμετοχής και λέτε μάλιστα «Οι προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που υποβάλετε υπόκεινται σε έλεγχο ως προς την τήρηση των παρόντων όρων χρήσης και συμμετοχής», αφού δεν το τηρείτε; 2. Γράφετε στους όρους: «Φροντίστε να διατυπώνετε προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που σχετίζονται άμεσα με το υπό διαβούλευση ζήτημα» και κάποιο σχόλιο είναι ολόκληρο: «ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΤΤΕΣ ΤΩΝ ΔΙΕΚ δεν μπορούν να πάρουν το επίδομα των 660 η 800 ευρώ; Γιατί δεν εντάσσονται στην ΕΡΓΑΝΗ ;». Ευκαιρία βρήκε ο συνάδελφος. Δεν τον κακολογώ. Ελπίζω να μην περιμένει και απάντηση από εδώ. Γενικότερα τα σχόλια έχουν ξεφύγει από την ίδρυση του συγκεκριμένου Μητρώου, αλλά ας θεωρήσουμε ότι τα σχόλια για αναθέσεις, κριτήρια και Μητρώο ΕΟΠΠΕΠ, βρέθηκε εμμέσως τρόπος να ειπωθούν παρότι δεν ρυθμίζει λεπτομερώς τίποτε από αυτά το συγκεκριμένο άρθρο. (πλην Μητρώου ΕΟΠΠΕΠ που θα αναφερθώ) 3. Γράφετε στους όρους: «Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που υποβάλετε δεν προσβάλλει δικαιώματα άλλων προσώπων.», επιτρέπετε όμως στη γνωστή κυρία με το ψευδώνυμο ΝΕΜΕΣΙΣ, να προσβάλλει την πρόεδρο του σωματείου ΣΕΔΙΕΚ. 4. Ανεβάζετε το ίδιο σχόλιο του ίδιου ανθρώπου πολλές φορές. Εάν εγώ στείλω τα σχόλια μου 100 φορές θα τα ανεβάσετε άλλα τόσα; Β. ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΙΕΚ 1. Το Μητρώο ΕΟΠΠΕΠ συνεχίζει να υφίσταται. Η παράγραφος 2 του άρθρου αναφέρει : «Το «Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης των Ι.Ε.Κ.» είναι αυτοτελές και ανεξάρτητο από το Μητρώο Εκπαιδευτών που προβλέπεται στο ν. 3879/2010 (ΦΕΚ 163/Α/21-9-2010)…», δηλαδή το Μητρώο ΕΟΠΠΕΠ. Δεν καταργεί το ένα το άλλο. Επίσης στο άρθρο 19 του νόμου 3879/2010 αναφέρεται: «Από 1.1.2013 η εκπαιδευτική επάρκεια αποτελεί προϋπόθεση προκειμένου εκπαιδευτής να μετάσχει σε χρηματοδοτούμενο από δημόσιους πόρους πρόγραμμα της μη τυπικής εκπαίδευσης», οπότε ούτε η προϋπόθεση της πιστοποίησης καταργείται. (άλλο εάν για κάποιους η εφαρμογή του άρθρου κάθε τόσο αναβάλλεται). Όσοι λοιπόν ισχυρίζεστε κάτι άλλο ή πλανάσθε οι ίδιοι ή προσπαθείτε να παραπλανήσετε. 2. Κατανοητό είναι να βγάζει ο καθένας τον πόνο του για την αδικία που πιθανώς έχει υποστεί, αλλά και σχέση δεν έχει με το άρθρο, αλλά και τίποτε δεν θα λυθεί εάν οι καταγγελίες δεν γίνουν επώνυμα εκεί που πρέπει. Αλλιώς το μόνο που κάνουμε είναι να δημιουργούμε κλίμα και εντυπώσεις που στο τέλος μπορεί να υποβαθμίζει το χώρο που εργαζόμαστε. 3. Σχετικά με τα σχόλια για τους όντως άθλιους πολλές φορές οδηγούς σπουδών και για τις αλλαγές στα κριτήρια, θα πρέπει να απευθύνετε τις προτάσεις σας προς το ΙΝΕΔΙΒΙΜ και τη Γενική Γραμματεία ΕΕΚΔΒΜ και εάν θέλετε να υπάρχει ισχυρή συλλογική παρέμβαση εγγραφείτε και συμμετάσχετε στο συνδικαλιστικό σας όργανο δηλαδή το Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. Γ. ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Ίσως θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο της παρακολούθησης των σχολίων στη διαβούλευση από γνώστες του αντικειμένου και να υπάρχει δυνατότητα απάντησης – διευκρίνησης όταν ειδικά αναγράφονται πράγματα που δεν ισχύουν. Ευχαριστώ για τη δυνατότητα παρέμβασης