• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ' | 1 Μαΐου 2020, 20:43

    Ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας στη Δευτεροβάθμια είναι ήδη θεσμοθετημένος και νοείται ως ένα πλαίσιο κανόνων που διέπουν τη σχολική ζωή (Βλ.Πλαίσιο Οργάνωσης της Σχολικής Ζωής).Κανόνων που κινούνται εντός συγκεκριμένου, καθορισμένου από την Πολιτεία και το Υπουργείο Παιδείας πλαισίου (π.χ. ώρες προσέλευσης στο σχολείο, απαγόρευση καπνίσματος ή χρήσης κινητών αποτροπή ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού. Η συμμετοχή όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας (εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς) στην επιμέρους εξειδίκευση και επεξεργασία αυτών των κανόνων με βάση τις ιδιαιτερότητες της κάθε σχολικής μονάδας/σχολικής κοινότητας μπορεί να εξασφαλίσει την ευκολότερη αποδοχή, εφαρμογή του,αλλά και τυχόν αναθεώρηση/βελτίωσή του. Αναφορικά με τη συμμετοχή του εκπροσώπου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης/οικείου Δήμου, μην ξεχνάμε ότι προβλέπεται ήδη στο θεσμό του Σχολικού Συμβουλίου που έχει αρμοδιότητα και σε θέματα λειτουργίας σχολείου και όχι απλώς κτιριακά (π.χ. κατάληψη του σχολείου και πρόταση αναπλήρωσης διδακτικών ωρών). Ζητούμενο, λοιπόν, είναι η οικοδόμηση μίας σχέσης ειλικρινούς συνεργασίας σχολείου και τοπικής κοινωνίας και όχι "παιχνίδια εξουσίας" και χειραγώγησης.