• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Ελ. Κυμιωνής' | 2 Μαΐου 2020, 00:15

    Η συμμετοχή εκπροσώπου ΟΤΑ στην διαδικασία έκδοσης του Εσωτερικού Κανονισμού είναι παράνομη κατ'άρ. 16 και 102 Συντάγματος. Ο Εσωτερικός Κανονισμός κωδικοποιεί ήδη ισχύουσες διατάξεις της σχολικής νομοθεσίας, οπότε ποία η χρησιμότητα της συμμετοχής το πρώτον των Συλλόγων Γονέων και του 15μελούς για την σύνταξη του Κανονισμού, πλην μόνο της (επιδιωκόμενης;) καθυστέρησης; Περαιτέρω σε πολλά Σχολεία στην Επικράτεια λειτουργεί Εσωτερικός Κανονισμός, συνεπώς καλό είναι για την ομοιόμορφη εφαρμογή του νόμου να επαναδιατυπωθεί το άρθρο στην βάση του ότι με Προεδρικό Διάταγμα - και όχι ΥΑ - θα δημοσιευθεί ο Πρότυπος Εσωτερικός Κανονισμός, τον οποίο η Σχολική Μονάδα θα μπορεί να συμπληρώνει κατά τις ιδιαιτερότητές της (πχ διαχείριση κληροδοτημάτων ή κληροδοσιών) με την έγκριση του Προϊσταμένου Διεύθυνσης. Τέλος, η παρ. 3, εάν παραμείνει ως έχει, πάσχει αντισυνταγματικότητα κατ'άρ. 42 Συντάγματος για την άνευ λόγου επιχειρούμενη παράνομη υπεξουσιοδότηση.