• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Ελ. Κυμιωνής' | 2 Μαΐου 2020, 00:37

    Και μόνο ο όρος πρέπει να αλλάξει: (α) δηλαδή οι λοιποί Εκπαιδευτικοί στην Σχολική Μονάδα δεν θα είναι άξιοι εμπιστοσύνης;, (β) εμπιστοσύνης τίνος; Προφανώς του ΣΕΕ, του Διευθυντή και της πλειοψηφίας του Συλλόγου Διδασκόντων, πάντως όχι των μαθητών και των Γονέων. Νομίζω ότι αντί των χιλιάδων νέων θέσεων και επιπλέον καθηκόντων - που μπορεί να φθάσουν να διακινδυνευθούν υπηρεσιακές καριέρρες και σταδιοδρομίες από την κακοφόρμιση περιστατικών εντός Σχολείων - "Εκπαιδευτικών Εμπιστοσύνης" το ΥΠΑΙΘ μπορεί να θεσπίσει τον θεσμό του ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ (ΣτΜ) ως εξής : (ι) να συσταθεί Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή με διοικητική αυτοτέλεια και υποστήριξη από το δυναμικό και τον εξοπλισμό του ΥΠΑΙΘ, συγκροτούμενη από δύο πρόσωπα, ένα άνδρα και μία γυναίκα ηλικίας έως 35 ετών με εξειδικευμένες σπουδές και εμπειρία στην διαχείριση των καταστάσεων, που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν.(ιι) Στους δύο ΣτΜ θα έχουν την ευχέρεια ελεύθερης πρόσβασης όλο το 24ωρο οι ενδιαφερόμενοι, μαθητές, Γονείς, Διδάσκοντες, με δωρεάν τηλεφωνική ΤΕΤΡΑΨΗΦΙΑ γραμμή ή όποιο πρόσφορο άλλο μέσο απ'ευθείας επικοινωνίας. (ιιι) Οι ΣτΜ θα επιλαμβάνονται και θα διαχειρίζονται κατά την κρίση τους όλα τα εις γνώση τους περιστατικά άμεσα και εντός ωρών από την καταγγελία τους με αρμοδιότητες αντίστοιχες του "Συνηγόρου του Φοιτητή" ή ακόμα και της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας. Μόνο η θεσμοθέτηση ενός πραγματικά ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ οργάνου δεν θα υπονομεύσει την ήδη υπάρχουσα εμπιστοσύνη μεταξύ μαθητών-εκπαιδευτικών, αλλά θα τήν σφυρηλατήσει περισσότερο.