Σε πρώτη φάση (με προοπτική τουλάχιστον μίας πενταετίας εφαρμογής) θα πρότεινα, αντί για Πανελλαδικής ‘εμβέλειας’ Τράπεζα Θεμάτων, τη θεσμοθέτηση μίας Τράπεζας σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας ή ίσως και Ομάδας όμορων σχολείων της αντίστοιχης βαθμίδας, ώστε να είναι παρόμοιες οι εκπαιδευτικές συνθήκες και κατ΄επέκταση, πιο αντιπροσωπευτική η αξιολόγηση των μαθητών/τριών.
Σε πρώτη φάση (με προοπτική τουλάχιστον μίας πενταετίας εφαρμογής) θα πρότεινα, αντί για Πανελλαδικής ‘εμβέλειας’ Τράπεζα Θεμάτων, τη θεσμοθέτηση μίας Τράπεζας σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας ή ίσως και Ομάδας όμορων σχολείων της αντίστοιχης βαθμίδας, ώστε να είναι παρόμοιες οι εκπαιδευτικές συνθήκες και κατ΄επέκταση, πιο αντιπροσωπευτική η αξιολόγηση των μαθητών/τριών.