• Σχόλιο του χρήστη 'Φωτεινή Παπαδοπούλου' | 2 Μαΐου 2020, 14:29

    Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Η διατήρηση της διασύνδεσης των βαθμίδων των σχολείων στα οποία ήδη φοιτούν μαθητές (που επιλέξανε να εισαχθούν σε αυτά ακριβώς και όχι σε άλλα) είναι αναμφισβήτητα δίκαιη και αδιαπραγμάτευτη. Το σημαντικότερο όμως ζήτημα που τίθεται από το νομοσχέδιο είναι η συμβολική κατεδάφιση του πνεύματος αυτών των Πειραματικών σχολείων (και των ιδρυτών τους) εισάγοντας μία και μόνον λέξη η οποία από την όχθη της έρευνας τα πετάει στην όχθη της εφαρμογής. Ο όρος "αριστεία" στον ορισμό μιας πειραματικής διαδικασίας δεν μπορεί να εκληφθεί ως αναβάθμιση: αντίθετα, τον περιορίζει σε ένα στενό δείγμα εφαρμογής των αποτελεσμάτων της έρευνας, στους αρίστους των εξεταστικών δοκιμασιών. Αυτό είναι πράγματι μια υποβάθμιση και μια συρρίκνωση της οποίας τα αποτελέσματα θα υποστούν εκτός από τους μαθητές και τις οικογένειές τους, τα Πανεπιστήμια που συνεργάζονται με αυτές τις ιστορικές δομές αλλά και η κοινωνία ολόκληρη. Η ομοιομορφία στη ρίζα της ζωής, στα παιδιά και στους εφήβους δεν είναι ευγενής στόχος, είναι αντίστοιχη με τον θερμικό θάνατο. Με την σκέψη ότι η παρούσα διαβούλευση θα λάβει την ουσιαστική προσοχή και σημασία που ορίζει το πνεύμα του νόμου που την προβλέπει, σας ευχαριστώ.