• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΚΠ ΔΙΕΚ' | 2 Μαΐου 2020, 18:31

    Καλημέρα Εν μέσω πανδημίας περνάτε πολυνομοσχέδια για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Αυτό στην βάση προσωπικά θεωρώ ότι καταπατάει βασικές ελευθερίες έκφρασης και σκέψης. Θα μου πείτε η ζωή συνεχίζεται αλλά γιατί τόσο επείγον?να είμαστε καλά και όλα θα γίνουν πρέπει τώρα που είμαστε κλεισμένοι καραντίνα να περάσουν τόσο σημαντικά νομοσχέδια τόσο για μαθητές/ σπουδαστές όσο και για εκπαιδευτικούς / εργαζομένους? Στα ΔΙΕΚ υπάρχει ήδη το μητρώο εκπαιδευτών του ΕΟΠΠΕΠ. Στο οποίο εντάσσονται πτυχιούχοι αλλά και κάποιο ελάχιστοι επαγγελματίες χωρίς ακαδημαϊκά προσόντα σε κάποιες ειδικότητες. Σε κάθε περίπτωση και οι μεν και οι δε, έχουμε όλοι δώσει εξετάσεις πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας στον ΕΟΠΠΕΠ.Από αυτό το μητρώο, κάθε χρόνο γίνεται η επιλογή των εκπαιδευτών στα ΔΙΕΚ. σημειώσω επίσης ότι στα κριτήρια επιλογής των εκπαιδευτών / αναθέσεων μαθημάτων, προηγούνται οι πτυχιούχοι Πιστοποιημένοι στην συντριπτική πλειοψηφία άνεργοι πτυχιούχοι , και τέλος βάση δείκτη ανεργίας ή εξασφάλισης των προς το ζην όπως θέλετε πείτε το, οι πιστοποιημένοι ΕΟΠΠΕΠ υπάλληλοι και οι πιστοποιημένοι ΕΟΠΠΕΠ συνταξιούχοι κατατάσσονται στο τέλος του πίνακα κατάταξης/αναθέσεων. Πάγιο και χρόνιο ζητούμενο όλων των εκπαιδευτών, ήταν το ήδη υπάρχον μητρώο ΑΥΤΟ του ΕΟΠΠΕΠ , να γίνει ηλεκτρονικό ώστε να διευκολυνθεί η διαδικασία των προσλήψεων. Με τα άρθρα αυτά του νομοσχεδίου, δεν συζητάμε στο να γίνει το μητρώο του ΕΟΠΠΕΠ ηλεκτρονικό , αλλά στην δημιουργία ενός νέου ανεξάρτητου και αυτοτελούς μητρώου από από το υπουργείο παιδείας όπου από αυτό θα γίνονται πλέον οι εντάξεις/ αξιολογήσεις/ αναθέσεις, (ηλεκτρονικό άραγε?) , με νέα άγνωστα προς το παρόν κριτήρια ένταξης και κατάταξης και λοιπά και λοιπά με το μόνο που μας δίνει έμφαση "δημόσιοι υπάλληλοι και λειτουργοί, επαγγελματίες και εμπειρικοί κλπ" . ξεχάσατε τις λέξεις πτυχιούχοι, ξεχάσατε τις λέξεις πιστοποιημένοι εκπαιδευτές ενηλίκων , ξεχάσατε τις λέξεις ηλεκτρονικό? Γιατί να δημιουργηθεί αυτό το ανεξάρτητο μητρώο ? Γιατί να παραγκωνιστεί το ήδη υπάρχον και λειτουργικό και να μην αναβαθμιστεί σε ηλεκτρονικό ? Γιατί δεν αναφέρει πτυχιούχους? Γιατί ένας δημόσιος υπάλληλος ή συνταξιούχος ή ένας μη πτυχιουχος επαγγελματίας τέβε για παράδειγμα θα πρέπει να ενταχθεί σε ενιαίο πίνακα και όχι στο τέλος του πίνακα? γιατί το πως να συμπληρώσει ο δημόσιος υπάλληλος το εξτρα εισόδημά του να αφήσει στην πείνα πτυχιούχους ανέργους που δεν μπορεί καταρρακωμένη η αγορά εργασίας αυτή τη στιγμή να εκμεταλλευτεί τη γνώση και τα προσόντα τους? Γιατί νομίζεται πως ένας χωρίς άλλη απασχόληση παρά μόνο στα διεκ πτυχιούχος πιστοποιημένος εκπαιδευτικός δεν θεωρείται ικανός και άξιος? Γιατί θεωρείται ότι ένας πτυχιούχος εργαζόμενος επί 15 χρόνια σαν εκπαιδευτικός στα ΔΙΕΚ δεν σας αρκεί? Στους μόνιμους εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων πχ. Πληροφορικής στα Επαλ , τους "απολύεται " και τους "αποστρατεύεται " ή βάζετε σε δεύτερη μοίρα , γιατί έχουν μόνο διδακτική εμπειρία και όχι επαγγελματική? Γιατί μήπως κρύβονται άλλα συμφέροντα πίσω από αυτή την εξέλιξη? Γιατί δεν βγάζετε δημόσια και τα κριτήρια ένταξης και επιλογής? ποιον θα ρωτήστε συμβουλευτείτε πάρτε την γνώμη του Γιατί δεν βγάζετε στην επιφάνεια και τα κριτήρια ,το κρατάτε έκπληξη για μετά? Γιατί εν μέσω πανδημίας? Κύριοι, αν θέλετε να βάλετε επαγγελματίες μη πτυχιούχους ή ότι θέλετε και να το κάμετε ιδιωτικό μαγαζάκι σας τα δημόσια ιεκ, τότε να φροντίστε τους ανέργους πτυχιούχους που εργάζονται στα ιεκ να τους ανοίξτε θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα και να μην τους πετάτε στον δρόμο. γιατί στον δρόμο δεν έχει δουλειά δυστυχώς. Να μην τρώει η Ελλάδα τα παιδιά της και να μην έχουμε στρατιές Ελλήνων πτυχιούχων στοιβαγμένοι στα αεροδρόμια για να εγκαταλείψουν την χώρα για ένα καλύτερο μέλλον. φροντίστε να μας ακούσετε, να μας υπολογίστε και να ενδιαφερθείτε συνολικά για τα διεκ , όχι να τσακωνόμαστε ποιος θα καταφέρει να πρωοτπάρει προτζέκτορα ανάμεσα 5 καθηγητές, φροντίστε να επιδοτήστε τους σπουδαστές με τα βαλιτσάκια εργασίας τους, φροντίστε να έχουν μελάνι στους εκτυπωτές στις γραμματείες να μην γινόμαστε ρεζίλι, φροντίστε τις πληρωμές μας να μην γίνονται με παρακάλια,φροντίστε τους εκπαιδευτικούς σας, φροντίστε τους σπουδαστές μας, φροντίστε κατά βάση τα ίδια τα ιεκ σαν δομές και σαν προσωπικό, φροντίστε να ενισχύστε και να λύστε τα προβλήματα της κάθε ειδικότητας.Να μας έχετε συμμάχους στον αγώνα για το καλύτερο για τα ιεκ.